اعطای پست مدیریتی به پرستاران گلستانی/ تعدادی از پرستاران گلستانی سرپرست بیمارستان شدند

ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790747

تاج با اطمینان با خط مقدم سفید مخالف است.

مژده ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) بانوی بزرگ کربلا، شیرین و شنیدنی از جامعه پرستاران استان گلستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، پنجم جمادی الثانی ولادت باسعادت حضرت زینب(س) که در تقویم ملی کشورمان روز پرستار نامیده شده است با مژده هایی همراه بود. برای جامعه خواهران استان گلستان. نقاط قوت قراردادی و شرکتی تا زمانی که پرستاران گلستانی در پست های رهبری قرار نگیرند، خبر خوبی برای جامعه پرستاری است.

هر سال که روز پرستار فرا می رسد، فرشتگان سفیدپوش در کانون توجه جامعه قرار می گیرند، نمازگزارانی که هر روز از جانب بیماران قربانی عشق و سرود می خوانند و خدمت در حرفه آنها بی پایان است، حتی وقتی تاج می رسد و ترس فرو می ریزد. اما این فرشتگان زمینی خط مقدم ایثار را ترک نکردند و در کنار بیماران در سختی ماندند و این ایثار پس از 22 ماه پرفراز و نشیب ادامه دارد.

886b53c7 8ca4 4bd2 9919 c2c5a11212a5 خبر خاکستری

برای آشنایی بیشتر با رویدادهای مهم جامعه پرستاری در منطقه گلستان پیشنهاد می کنیم تا پایان این گزارش با ما همراه باشید، پرستاران به مقام های رهبری در کشور رسیده اند و بسیاری از آنها مدیر بیمارستان شده اند.

* پست های مدیریتی فقط مختص پزشکان بود

زرگران استفاده مدیریتی از پرستاران را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: در گذشته پست های رهبری فقط به پزشکان اختصاص داشت اما اکنون این انحصار شکسته شده و اکنون در استان گلستان بیمارستان هایی داریم که توسط پرستاران اداره می شود و کار بسیار است. انجام شده است، وارد این حوزه شدند، ما در استان گلستان به توانایی های پرستاران توجه کردیم.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 921 پرستار در 27 بیمارستان دولتی و خصوصی استان گلستان مشغول به کار هستند، گفت: تعداد پرستاران استان کمتر از سرانه تخت های بیمارستانی در کشور است اما گلستان در وضعیت بهتری قرار دارد. در کشور از نظر کادر پزشکی.»

* تلاش برای دستیابی به عدالت پزشکی و دسترسی عمومی به پرستاران

معاون علوم پزشکی گلستان در خصوص وضعیت استان در راستای تحقق عدالت پزشکی و دسترسی مردم به پرستاران گفت: تخت های بیمارستانی گلستان نسبت به میانگین کشوری پایین است اما اقدامات خوبی در جهت استقرار و بهبود انجام شده است. بیمارستان های استان

زرگران با اشاره به آغاز به کار بیمارستان 200 تختخوابی کودکان در استان گلستان گفت: بیمارستان تخصصی طالقانی ویژه کودکان است و هم اکنون در حال ساخت است.

وی خدمات پرستاران را در مقابل زحمات آنان ناچیز خواند و گفت: هر گونه خدمتی که به پرستاران و پرسنل ارائه می شود جبران خدمات خالصانه آنان نیست.

معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به خبرهای خوب دیگری از جامعه پرستاری استان گلستان، گفت: فراخوان پرستاران در ایام تاج و تخت انجام شد و 200 پرستار به جمع خواهران جامعه پرستاران گلستان اضافه شدند. . الان این همه پرستار بیکار در استان گلستان نداریم.

زرگران از تغییر وضعیت پرستاران 89 روزه در استان خبر داد و گفت: امتیازاتی که به پرستاران داده می شد باید متناسب با حضور در مراکز درمانی در دانشگاه پذیرش می شد که این مهم بود.

به گفته وی؛ حدود 600 پرستار از طریق قانون ایثارگری استخدام شدند و استخدام شدند.

2fc7c8ad 21c2 491e a924 1fae52576c79 خبر خاکستری

ترخیص بیمار در سلامت کامل بهترین لحظه کاری پرستار است

نماینده جامعه پرستاری گلستان نیز با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: سختی حرفه پرستاری بر هیچکس پوشیده نیست. در معرض دید.

گلمعلی زنگنه با اشاره به خاطرات تلخ دوران شیردهی گفت: ترخیص بیمار در سلامت کامل بهترین زمان برای یک پرستار است که تلخ ترین خاطرات را در این کار تجربه کرده ایم و بیان آن روح ما را آزار می دهد.

* کار پرستار باید در ردیف مشاغل سخت باشد

این پرستار گلستانی با برشمردن مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری گفت: تطبیق درآمدها و هزینه ها، اخذ هزینه خدمات پرستاری، بازنشستگی قانون کار، معافیت های مالیاتی، بیمه تکمیلی و استخدام پرستار شرکتی و پیمانی از مواردی است که نیازمند توجه بیشتر است. .بودن.

زنگانه; وی پرستاران را خط اول مبارزه با کنترل عروق کرونر خواند و از مردم خواست به توصیه‌های کادر پزشکی گوش داده و بیش از پیش به فکر واکسیناسیون باشند تا زنجیره این ویروس زودتر قطع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید