حضور پرسنل بیمارستان برای تقدیر از پرستاران کافی نیست / مشکلات پرستاران باید سریعا رسیدگی شود

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790973

امام جمعه سمنان تجلیل از پرستاران را وظیفه همگان دانست و گفت: حضور پرسنل بیمارستان برای تجلیل از پرستاران کافی نیست. مسئولان باید مشکلات این قشر را بررسی و سریعاً حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت، حجت الله سلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان با اشاره به انواع تقوای اجتماعی و فردی گفت: یکی از اقسام تقوا تقوای اقتصادی است که باید دید در زندگی شخصی خود رعایت می کنیم یا خیر. “

تابعیت این تقوای اقتصادی در زندگی خصوصی به این معناست که درآمد حاصل از زندگی در راه درست و درست مصرف شود، متیو افزود: نوع دیگری از تقوای اقتصادی که جنبه اجتماعی دارد، مال دیگران است که نباید آن را گرفت. ناعادلانه.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضرت زینب (سلام الله علیها) پرستار یک امام زمان خود و فرزندان کاروان عاشورا بودند، گفت: به همین دلیل است که روز تولد این بانو را روز پرستار نامیده اند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس پرستاران زن و مردی بودند که از شهرهای مختلف به مناطق جنگی آمده بودند، گفت: این پرستاران در بیمارستان های مرزی و مناطق نظامی برای امدادرسانی و مراقبت به شهادت رسیدند و مجروحان جنگ دفاع از میهن اسلامی خود را به شهادت رساندند. .

مطیعی توجه این روزهای پرستاران را نقطه مثبتی دانست و تصریح کرد: دو سال است که درگیر تاج هستیم و تلاش این عزیزان نمایان است. این گروه فعال تا به امروز شهدای زیادی در این راه داده است. ما این را مدیون خودمان هستیم.» ما عزیز هستیم.

امام جمعه سمنان تجلیل از پرستاران را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرسنل بیمارستان برای تجلیل از پرستاران کافی نیست. مسئولان باید مشکلات این قشر را بررسی و نسبت به رفع مشکلات و رفع نواقص اقدام فوری کنند. آنها را تجلیل کنید

وی با بیان اینکه در این گروه نباید در معرض دید و بداخلاقی بود، گفت: می گویند هر که پرستار شود، علنی و بداخلاق می شود، اما بسیاری از پرستاران هستند که از حضرت زینب(س) الگو می گیرند و به این ترتیب قدم برداشته اند. و هرگز بداخلاق نکنید و حجاب خود را حفظ کنید.

متیو با اشاره به خطر نوزدهم، روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در سال 63 به دستور امام خمینی (ره) شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تسریع در انقلاب فرهنگی تشکیل شد. امور کشور

نماینده ولی فقیه استان سمنان با بیان اینکه یکی از رهنمودهای رهبری هیأت دولت بازسازی انقلابی در فرهنگ است، گفت: احیای فرهنگ از آن جهت ضروری و مهم است که در دولت های گذشته به آن توجه نشده است. صدمه زیاد .

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اساس و مقدمه هر کاری است، تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه ای ایجاد شود و اساس اصلی هر کاری فرهنگ باشد، فرهنگ سازی صحیح مشکلات جامعه را حل می کند.

متیو حل مشکل فرهنگ را اجماع دولت و جامعه دانست و افزود: تنها دولت و جامعه نمی توانند این مشکل را حل کنند مگر اینکه با هم باشند و ابتدا آسیب شناسی انجام شود و سپس فرهنگ جایگزین فرهنگ غلط شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور اسرائیل در مورد حمله به جمهوری اسلامی ایران، گفت: رئیس جمهور اسرائیل اطلاعاتی را منتشر کرده که اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به ایران است. نمی دانند ملتی که حامی دولت و رهبری باشد از این تهدیدها نمی ترسد و با استکبار جهانی مقابله می کند.

انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید