مدیر برکنار شده در آستانه تصدی پست مدیریتی جدید/ فتاحی در کنار معاونت اجرایی باشگاه استقلال!

ساعت: 15:51
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778928

رئیس سابق کمیته سازماندهی لیگ برتر به مهمترین پست اجرایی باشگاه استقلال ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پس از انتصاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال توسط اعضای هیئت مدیره باشگاه و وزیر ورزش و جوانان ، وی همچنین به عنوان رئیس هیئت آبی پوشان انتخاب شد تا آزادانه در داخل باشگاه فعالیت کند.

در حالی که ناصر فریادشیر پیش از این در دوران احمد مددی معاون اجرایی باشگاه استقلال بود و هر از چند گاهی به یکی از جنجالی ترین اعضای کادرفنی تهران تبدیل شده بود، اما با آمدن سردار آجورلو همچنان به صورت رسمی حضور دارد. از انتصاب مهمترین پست اجرایی باشگاه خبری نیست.

اما در محافل غیررسمی ، دست راست مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال منصوب شد و امروز او به عنوان مشاور حقوقی آبی ها در ساختمان سازمان لیگ دیده می شد. سعید فتاحی که قرار بود در فدراسیون به سرپرستی مصطفی آجورلو به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ بازی کند ، اکنون به دلیل مواردی به چهره اصلی باشگاه استقلال تبدیل شده است و احتمال می رود اخبار رسمی انتصاب وی منتشر شود در روزهای پیش رو.

سعید فتاحی که مدتی مسئول کمیته سازماندهی لیگ فوتبال بود ، بارها با اظهارات عموماً متناقض خود ذهن هواداران آبی را اذیت کرده بود و او در جامعه حامی استقلال خوب شناخته نمی شد.

او که در فینال فاجعه بار جام حذفی بین پرسپولیس و دمشق نیز شرکت کرده بود ، اکنون به مهمترین پست اجرایی استقلال پیوند خورده است که سابقه اخراج نیز دارد.

به نظر می رسد با توجه به رابطه خوب فتاحی و آجورلو، شغل معاونت اجرایی و یا در نهایت گرفتن پست مدیریت ارشد دیگری برای این فرد در باشگاه استقلال باید قطعی شود و تنها اخبار رسمی از رسانه های رسمی باشگاه استقلال منتشر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید