گزینه پیشنهادی دولت قابل اعتمادترین فرد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ است


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904339

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس:

راستین گفت: در واقع آقای رئیس جمهور به دلیل دغدغه های مهم نمایندگان، قابل اعتمادترین فرد را برای وزارت کار و رفاه اجتماعی در مجلس معرفی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستین نماینده مردم شهرهای شهرکرد، سامان و بن در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین دغدغه های نمایندگان مجلس محسوب می شود، گفت: نمایندگان با جدیت بر دغدغه های معیشتی مردم نظارت دارند و موضوع اشتغال جوانان را پیگیری می کنند.

وی بیان کرد: این وزارتخانه یکی از وزارتخانه های کلیدی در ایجاد اشتغال و سیاست های راهبردی در حوزه اشتغال و رفع محرومیت است، لذا با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم از ظرفیت این وزارتخانه در قالب تامین امنیت سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی بهره مند می شوند. صندوق های بازنشستگی هم وضعیت خوبی ندارند، در این وزارتخانه به مدیر قوی مثل نمک مرتضوی نیاز داشتیم.

عضو کمیته فرهنگی شورای اسلامی ادامه داد: آقای مرتضوی همچنین 31 سفر استانی به سراسر کشور داشت و فرصت ها و چالش ها را از نزدیک مشاهده کرد، واحدهای اقتصادی همه وزارتخانه ها را رصد کرد و جلسات مستمری با وزارتخانه ها داشت.

راستینه با بیان اینکه مرتضوی شناخت کاملی از امور اقتصادی کل کشور دارد، گفت: علاوه بر این گزینه پیشنهادی وزارت کار از قدرت هم افزایی بین نهادها برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید