اعلام اسامی 15 نفر از اعضای واقعی جبهه اصلاحات/ پیرموذن: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه های تصدی پست ریاست جمهوری هستند.

اعلام اسامی 15 نفر از اعضای واقعی جبهه اصلاحات/ پیرموذن: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه های تصدی پست ریاست جمهوری هستند.

کمال الدین پیرموذن نماینده جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلبان در دوره نهم مجلس اسامی 15 نفر از اعضای واقعی جبهه اصلاحات ایران را اعلام کرد و گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری کاندیدای رهبری هستند. از این جبهه

کمال الدین پیرموذن از اعضای جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب نهمین دوره شورای اسلامی اسامی 15 نفر از اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران را که اخیرا انتخاب شدند را به شرح زیر اعلام کرد: 1- بهزاد نبوی 2- فخرالسادات. محتشمی پور 3- محسن امین زاده 4- محمدرضا جلایی پور 5- عماد بهاور 6- بدرالسادات مفیدی 7- سید حسن رسولی 8- معارف صمدی 9- اسماعیل گرامی مقدم 10- فاطمه سعیدی 11- محسن معمحامه 11- محسن معمحامه11. 14- آذر منصوری 15- محسن آرمین

پیرموذن در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که کاندیداهای ریاست جبهه اصلاحات ایران چه کسانی هستند، گفت: به نظر من اگر آقای نبوی قبول کند، به غیر از آقایان آرمین، هاشمی، رسولی و حتی گزینه اول است. نبوی خانم منصوری شانس ریاست جمهوری را دارد.

«جبهه اصلاحات ایران» از آخرین ماه سال 1398 و پیش از انتخابات ریاست جمهوری 1400 با حضور 31 حزب و همزمان با ورود به سومین سال فعالیت خود در اسفندماه سال گذشته رسما اعلام موجودیت کرد. سالها ابتدا رئیس این جبهه بود، برای بار دوم از ریاست جبهه اصلاحات استعفا داد و اکنون حدود دو ماه است که این جبهه بدون رهبری به کار خود ادامه می دهد. این در حالی است که دوره فعلی اعضای هیات مدیره پس از آغاز سال جدید به پایان رسیده است و اکنون جبهه اصلاحات منتظر آغاز ماموریت جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید