وزارت آموزش و پرورش باید مراقب تصدی پرسنل سرویس مدارس باشد

وزارت آموزش و پرورش باید مراقب تصدی پرسنل سرویس مدارس باشد

محمدحسن آصفری در تذکر شفاهی اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، وزارت آموزش و پرورش باید به موضوع خدمتگزاران زحمتکش توجه و تعیین تکلیف کند زیرا این افراد با دستمزد ناچیز و بدون امنیت شغلی کار خود را انجام می دهند. که لطفاً من می خواهم به وضعیت کاری کارکنان سرویس مدرسه بپردازم.

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در شورای اسلامی ادامه داد: دامداران در ماه های اخیر دام های خود را برای تثبیت بازار در اختیار دولت قرار داده اند اما چندین ماه است که وزارت جهاد کشاورزی مطالبات آنها را پرداخت نکرده است. از این رو از این وزارتخانه می خواهم که در پرداخت مطالبات پرورش دهندگان عجله کند.

وی تصریح کرد: هشدار بعدی من به سلبریتی هایی است که در اغتشاشات اخیر خیابانی به قول شهید چمران از خود سوء استفاده کردند. وقتی شیپور جنگ به صدا درآمد، مردم از کافران متمایز می شوند، اما کسانی که ادعای حمایت از مردم را دارند، اگرچه سنشان اقتضا می کرد که در جنگ باشند، اما در دوران دفاع مقدس کجا بودند. ?

آصفری گفت: همچنین مردمی که حامی قیام های آن سوی آب هستند چرا در خصوص تحریم مواد غذایی و مواد اولیه در ایران حتی یک نامه به سازمان های بین المللی ننوشتند و چرا افراد مشهور برای حمایت از مردم اقدام کردند. زمانی که تحریم نبودند، امروز این افراد باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: انتظار می رود نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی با سوء استفاده کنندگان از اعتراضات مردمی و موجب شهادت تعدادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی برخورد قاطع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید