با باشگاه استقلال مشکلی نداریم و 20 سال با آجورلو کار کردم/ نباید جواب فتاحی را بدهم!


ساعت: 20:33
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885433

برنامه ریزی لیگ باید بسیار فشرده و منسجم باشد.

یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ گفت: فتاحی نظر خود را اعلام کرده است و من نیازی به پاسخگویی در این مورد ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق درودگر درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: امسال هم اردوی تیم ملی و هم مسابقات جام جهانی را پیش رو داریم و به همین دلیل باید برنامه ریزی های لیگ به شدت و با دقت انجام شود. باید با هماهنگی باشگاه ها و سازمان لیگ و سایر سازمان هایی که در اجرای بازی ها نقش دارند، بازی ها را مرتب برگزار کنیم.

وی در خصوص تبلیغات محیطی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با باشگاه استقلال مذاکراتی داشته ایم. ما با این باشگاه مشکلی نداریم و مشکل ما با نماینده این باشگاه است. ما نماینده باشگاه ها هستیم و باید در برابر آنها پاسخگو باشیم. ما مذاکرات را طبق تعهد خود ادامه می دهیم. بعد از جلسه با آقای آزورلو نتیجه را به هواداران اعلام می کنیم.

درودگر تصریح کرد: در جلسه مدیران قرار شد تسویه حساب سال گذشته با استقلال انجام شود و برای فصل پایانی نیز مانند سال گذشته تبلیغات محیطی با آن باشگاه انجام دهیم.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره درگیری خود با آجورلو در جلسه اخیر تبلیغات محیطی گفت: آقای آجورلو ارشد ما و یکی از مدیرانی است که 20 سال با آنها کار کرده ام. ممکن است در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشیم. ما ممکن است گوشت یکدیگر را بخوریم، اما استخوان ها را دور نمی اندازیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید