همتی: در تحریم صداوسیما و تخریب رسانه های دولتی سعی کردم انتقادات و پیشنهادات لازم را برای بهتر شدن کارها بدهم.

همتی: در تحریم صداوسیما و تخریب رسانه های دولتی سعی کردم انتقادات و پیشنهادات لازم را برای بهتر شدن کارها بدهم.

روز جدید تجربه نزدیک به یکساله اداره کشور با نگاه و رویکرد دولت سیزدهم، تفاوت چشمگیری را در راستای رفع تحریم ها، مهار تورم، افزایش انضباط مالی و کاهش تبعیت در حوزه فرهنگ و فضای مجازی آشکار کرده است.

عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک سال از انتخابات ریاست جمهوری 1400 با همه فراز و نشیب هایش می گذرد. انتخابات سال گذشته در شرایطی به پایان رسید که بسیاری از هموطنان ما بنا به دلایلی پای صندوق نیامدند و یا به اعتراض رای دادند و طبق اعلام حدود 10 درصد از شرکت کنندگان نیز به پایین ترین ها اعتماد کردند و رای دادند و به آن ها دادند. من

در طول مبارزات انتخاباتی و فرصت های محدود سه هفته ای، سعی کردم وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را توضیح دهم که عمدتاً ناشی از دو عامل مهم ضعف حکمرانی و ادامه تحریم ها و لزوم رفع موانع رشد و توسعه اقتصادی بود. بلکه دهم و بر خلاف رقبای خود سعی نکردم وعده های غیرممکن بدهم و حتی به آنها هشدار دادم که قول های غیر ممکن ندهند. من گفتم نباید اجازه دهیم فرصت های بین المللی که برای کشور باز شده به سادگی با مدیریت ضعیف در عرصه اقتصاد و دیپلماسی از دست برود. متأسفانه طی ده ماه گذشته این فرصت ها تا حدودی از دست رفته است.

من و همرزمانم و همه کسانی که مرا حقیر دانسته و به من رای داده اند، مسئولیت تاریخی خود را انجام داده و با دوستانه ترین نیات ایران، در ناامیدی سعی در ایجاد امید کرده ایم. در طول یک سال گذشته، طبق توافقی که با منتخبین انجام دادم، تا حد امکان در شرایط تحریم کامل صداوسیما و تخریب شدید رسانه‌های دولتی، تلاش کرده‌ام مطالبات آنها را مطرح و شفاف‌سازی‌های لازم را ارائه کنم. انتقادات و پیشنهادات اصلاحی به ویژه در حوزه اقتصادی.

تجربه نزدیک به یکساله اداره کشور با نگاه و رویکرد دولت سیزدهم، تفاوت چشمگیری را در راستای رفع تحریم ها، مهار تورم، افزایش انضباط مالی و کاهش تبعیت در حوزه فرهنگ و فضای مجازی آشکار کرده است. این تفاوت معنادار نه تنها در انتخاب رئیس جمهور، بلکه در انتخاب وزرا نیز مشهود است.

در پایان باز هم از جوانانی که سه هفته به صورت رایگان به من کمک کردند و همچنین از بانوانی که مشتاقانه منتظر این کار بودند تشکر می کنم. با تشکر از همه بزرگانی که به نام ایران در آن روزها کمک بهتری به آبروی خود کردند و سعی کردند پنجره موجود بسته نشود.

دیدگاهتان را بنویسید