حواشی بازی را از گل محمدی بپرس، من مجبور نیستم به مدیرعامل پرسپولیس جواب بدهم/ کی می ترسد؟ من 3 مهاجم روی زمین داشتم


ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816359

لیگ هنوز تمام نشده است، باید به مبارزه ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لیگ هنوز تمام نشده است، استقلال باید تا هفته گذشته برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 98 گفت: در مورد بازی باید بگویم بازی بسیار خوبی بود. من پیش بینی کردم که بازی خوبی خواهد بود. هواداران دو تیم از این مسابقه لذت بردند. استراتژی ای که برای این مسابقه داشتیم خیلی خوب بود. در نیمه اول موقعیت های گل زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود و از حضور هواداران در ورزشگاه خوشحال شدم. فکر می کنم برنده دربی امروز هواداران دو تیمی بودند که در ورزشگاه حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به حجم کار فنی این دیدار گفت: در نیمه اول باید کار را انجام می دادیم زیرا موقعیت های زیادی داشتیم. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، اما صحنه ای که برای کوئین رخ داد یک پنالتی 100 درصدی بود چون دروازه بان حریف بی دقت بود. می توانستیم نیمه اول را ببریم و در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم، اما شرایط برعکس بود. من در جلسه دیروز گفتم که قرار بود هر دو تیم برای برد به میدان بروند. در مجموع فکر می کنم بازی خوب و تهاجمی بین دو تیم بود.

مجیدی در خصوص حواشی نیمه دوم گفت: کدام حواشی؟ این را باید از گل محمدی بپرسید. با این حال شرایط بازی برای هر دو تیم سخت بود. مربیان افسرده ممکن است چنین رفتاری داشته باشند اما تاثیری در روند مسابقه نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این امتیاز راضی است یا خیر، گفت: اگر تیم من امروز هم برنده شود، همین پاسخ را می دهم. استقلال باید تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگد. بازیکنانم هم باید بدانند که لیگ هنوز تمام نشده و باید با تمام توان به بازی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جابجایی های خود و تاثیر آن بر گلی که تیمش به ثمر رساند، گفت: نمی خواستیم نتیجه را واگذار کنیم و پرسپولیس هم در دفاع بود. رودی و آرماند را روی زمین گذاشتم و کوین و آمانوف را کنار زدیم و سیستممان عوض شد و گل خوردیم.

مجیدی درباره ترس استقلال از شکست توضیح داد: مطهری، یمگا و حسین زاده را در تیم قرار داده بودم. از چه ترسی حرف میزنی؟ در این تیم بازیکنانی حضور داشتند که شرایط بهتری برای این دیدار داشتند.

وی در خصوص صحبت های درویش مبنی بر رابطه داور با استقلالی ها و تاثیر این موضوع در قضاوت وی خاطرنشان کرد: نباید از زبان مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس صحبت کنم.

سرمربی استقلال در خصوص فرصت های از دست رفته مهاجمان تیمش گفت: موقعیت های زیادی داشتیم و شاید تقصیر من است که هنوز با استفاده درست از موقعیت ها مشکل را حل نکرده ایم. برای حل این مشکل باید بیشتر تلاش کنیم.

مجیدی درباره تعهدش به ترکیب اصلی و استرس تغییر ترکیبش گفت: در سه هفته اخیر برای دومین بار از تیم عقب هستیم. قبل از آن فقط 30 دقیقه از نفت آبادان عقب بودیم. این یک نکته مثبت برای تیم ما است که می توانیم به بازی برگردیم. پرسپولیس استراتژی خودش را داشت اما ما در نیمه اول خیلی بهتر از حریف بودیم و در جریان بازی گلزنی کردیم. فکر می کنم تیم ما از 7 گلی که دریافت کرده 4 گل را از روی ضربات ایستگاهی باخته است. ما در طول بازی در 22 هفته فقط 3 گل دریافت کردیم و فکر می کنم این آمار فوق العاده ای است و از بازیکنانم تشکر می کنم. شاگردانم عالی بودند. در نیمه دوم سیستم خود را تغییر دادیم و به نتیجه رسیدیم.

مجیدی در خصوص پایان سال 1400 و آغاز سال جدید گفت: تنها پیامی که برای مردم خوب ایران دارم این است که همیشه سالم باشند و بقیه چیزها خوب باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید