ایجاد مراسم نمادین ورود آزادگان به شهرستان دهاقان


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890399

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دهکان گفت: امروز بر آن شدیم تا یاد و خاطره بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی را زنده کنیم و بدانیم که گذشته ای درخشان تر از خورشید داریم و امروز بر همان عهد هستیم. ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد عسگری زاده در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با بیان اینکه وظیفه ما زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب و حفظ آنها از فراموشی است، افزود: آنچه در این میان مهم است این است که همه بر اعتقادات و ارزش های خود پافشاری کنیم و در این امر روشن استقامت و استقامت داشته باشیم. مسیر.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: استقبال از آزادگان میهن اسلامی پس از سالها اسارت، سختی و دوری از وطن که در راه پاسداری از دین مبین اسلام و میهن انجام شد، کار بزرگی بود. افتخار برای مردم عزیزمان که نمونه ای در تاریخ است.

وی گفت: با همکاری آزادگان معزز و یادی از ایام استقامت و صبر این عزیزان، روز چهارشنبه همزمان با ورود آزادگان به میهن اسلامی، بازخوانی استقبال از ورود این عزیزان را برگزار خواهیم کرد. برای خلق حماسه ای جدید برای نسل جدید و عزیزانمان.”

دبیر ستاد احیای آزادگان شهرستان دهاقان افزود: آزادگان گنجینه های بزرگی هستند که با سال ها ایثار و مجاهدت در اسارت نشان داده اند که می توان در اسارت آزاد بود و با حفظ ارزش ها و اعتقادات دشمنان را اسیر و شکست داد. ..

عسگری زاده با اشاره به اینکه این روز یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز شاهد حضور و آزادی مردمی هستیم که در مسیر عهدی که با خدا بستند جنگیدند و ایستادگی کردند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان گفت: این مراسم از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان محل اعزام رزمندگان انقلاب اسلامی آغاز می شود تا خاطرات آن دوران برای مردم زنده شود. دوباره شهر و دل مردم دوباره خوب می شود و ما می توانیم با این کار خودمان را فدا کنیم. و این مبارزه را به نسل بعد منتقل کنیم.

وی افزود: آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین مردم قضای الهی بودند و با این بازسازی شاید بتوانیم قطره ای در دریای آرامش، صلابت و استحکام آن عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید