وزیر علوم: ممکن است دانشگاه ها برنامه های حجاب پسند داشته باشند

وزیر علوم: ممکن است دانشگاه ها برنامه های حجاب پسند داشته باشند

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم با تاکید بر اینکه برنامه ای برای استانداردسازی لباس دانشگاه نداریم، گفت: زیبایی خلقت تنوع آن است. بر این اساس، لباس های فرم را در دانشگاه ها استاندارد نخواهیم کرد.» وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها برنامه های حجاب داشته باشند، اما ما در وزارت علوم معتقدیم زیبایی خلقت در تنوع آن است و یکسان سازی برخلاف این تنوع است.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه قصد استانداردسازی لباس فرم دانشگاه ها را نداریم، گفت: زیبایی خلقت در تنوع آن است، بنابراین در دانشگاه ها لباس فرم نخواهیم داشت.

محمدعلی زلفی گل این مطلب را در واکنش به خبر طرح وزارت علوم برای استانداردسازی پوشش در بین کارکنان و دانشجویان کشور بیان کرد و گفت: این خبر صحت ندارد و برنامه ای برای استانداردسازی پوشش در فضای آموزش عالی نداریم.

وی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: خداوند رنگ ها، نژادها، قومیت ها و زبان های مختلفی را آفریده است و هیچ سطح بندی بر اساس خلقت خداوند وجود ندارد. بر این اساس برنامه ای برای یکسان سازی حوزه در بین دانشگاه ها نخواهیم داشت.

وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها برنامه های حجاب داشته باشند اما ما در وزارت علوم معتقدیم زیبایی خلقت در تنوع آن است و همگن سازی برخلاف این تنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید