شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی موظف به اعمال تحلیل 1401 می باشند


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918638

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان:

حامد اورامش گفت: شرکت های خدمات رسان طرف قرارداد با دانشگاه های علوم پزشکی استان موظف به به روز رسانی معوقات و اعمال تحلیل 1401 در پرداخت دستمزد و مزایا به کارگران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان ضمن تشریح آخرین وضعیت مطالبات معوق کارگران شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی استان اظهار داشت: بر اساس بر اساس گزارشات ارائه شده توسط کارگران دانشگاه های علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر به ادارات زیرمجموعه و در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان کار استان، برخی از پیمانکاران شرکت های طرف قرارداد با این دانشگاه ها با تاخیر چندین ماهه پرداخت کرده اند. دستمزد و مزایا به کارگران آن.

و افزود: بر این اساس با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران شرکت های خدماتی که با دانشگاه ها قرارداد دارند، پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان ادامه داد: این موضوع در کمیسیون کار هیات تامین استان نیز مطرح و منجر به به روز رسانی معوقات و اعمال تحلیل 1401 در پرداخت ها شد.
اورامش گفت: در حال حاضر وضعیت حقوق و بیمه کارگران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به روز است و حقوق مهر و آبان آنها بر اساس تحلیل 1401 پرداخت شده است.

وی افزود: بنگاه ها نیز موظفند مابه التفاوت ماه های گذشته را بر اساس تحلیل 1401 تا پایان آذرماه پرداخت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت پرداخت حقوق دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده مطالبات معوق از هفت ماه به دو ماه کاهش یافته است. همچنین از مهرماه حقوق سال جاری بر اساس تحلیل به کارگران پرداخت می شود.

آرامش بیان کرد: پیگیری برای پرداخت چهار ماه مابه التفاوت دستمزد کارگران شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت ها در شرکت های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کارگران شرکت های خدمات پیمانکاری این دانشگاه که بعضاً شش تا هفت ماه تاخیر داشتند به دو نفر کاهش یافت. و سه ماه با پیگیری مستمر.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: هر نهادی که سهل انگاری کند و مصوبه کمیسیون شورای تامین را نادیده بگیرد به مراجع قضایی معرفی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید