بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی رشد علوم پزشکی است/آمار برای نابودی رشته پزشکی قابل تحمل نیست

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790815

عین اللهی گفت: خوشبختانه یکی از بزرگترین دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی رشد علم پزشکی در کشور بوده است و امروز در حوزه پزشکی در جایگاه ممتازی قرار داریم و در منطقه اول هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; بهرام عین اللهی وزیر بهداشت صبح امروز در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، گفت: در حال حاضر بسیاری از بیماران منطقه برای درمان به مراکز درمانی ایران ارجاع می شوند. و این سوال نشان دهنده توانایی پزشکان در کشور ما است.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی ما این است که بتوانیم در همه زمینه ها خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم. مقام معظم رهبری پیوسته بر حوزه علمی و پژوهشی تاکید دارند و طبق فرمایش ایشان دانشگاه باید مسئله محور باشد تا استعدادهای درخشان و جوانان را برای حل مشکلات جذب کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: امروزه درمان بیماری ها از روش سنتی خود فراتر رفته و باید در کنار درمان دارویی در روش های نوین گام برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی در جهش علم، فناوری اطلاعات و استفاده از ربات ها در پزشکی است، بیان کرد: در این راستا باید در راستای تحقق اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم و بازنگری در فرآیندهای مبتنی بر علم گام برداریم. روز برای رسیدن به اهداف خود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه امروز باید به عنوان جهادگر در عرصه های مختلف تلاش کنیم تا به سمت حل مشکلات سلامت کشور حرکت کنیم، گفت: کار جهادی باید مستمر باشد و همه ما با مسئولیت پذیری در حوزه های مختلف روبرو هستیم. مناطق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید