دستاورد مهم پیروزی انقلاب اسلامی «صادرات انقلاب» در کشورهای جهان است


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805105

اسماعیلی گفت: صدور انقلاب به کشورهای جهان از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ملت در غل و زنجیر قرار گرفت و حرکت به سوی اهداف و آرمان ها آغاز شد.

وی افزود: امروز با نگاهی به آمار مقایسه ای با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی می بینیم که انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف رشد کرده است و رهبری نیز بر تبیین جهاد تاکید دارند زیرا این اقدام در خطر تحریف است. و وارونگی «و اگر راست گفته نشود، دشمن به دروغ متوسل می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین قدرت های جهان در بعد نظامی است که در حوزه موشکی و پهپادی پیشرفت های زیادی داشته است. نماد مقاومت برای کشورهاست و انتشار و گسترش انقلاب اسلامی در ایران خشم دشمن را بسیار برانگیخت.

اسماعیلی گفت: مقاومت مردم یمن و فلسطین نمونه کشورهایی است که با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران به مقابله با دشمن پرداخته اند و این مقاومت دشمن را به عقب می راند.

وی گفت: توسعه فرهنگی و سیاسی ایران در طول سالیان متمادی باعث شده بسیاری از کشورهای جهان به دلیل قدرت انقلاب و بر خلاف برخی کشورها که منافع خود را از دست می دهند، تمایل به برقراری ارتباط در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و … داشته باشند. طرف تلاش می کند از طریق تحریم، تهدید و تحریف از بیان حقیقت جلوگیری کند.

این کارشناس سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه های بهداشت، درمان، علوم و سایر بخش ها به قدری موفق بوده است که همه این پیشرفت ها مرهون پیروزی انقلاب به دست امام خمینی (ره) و حمایت مردم و شهدا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید