حکومت اسلامی و بسیج جهان اسلام دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است/ غرش موشک ها و پهپادهای ایرانی خواب را از آمریکایی ها سلب کرد.


زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806362

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دولت اسلامی و بسیج جهان اسلام از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار جهانبخش کرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; وی با تبریک به مردم استان، انقلابیون، انقلابیون، ایثارگران، دلاوران و سحرگاهان استان زنجان گفت: امیدواریم در این جشن ها ولادت امام زمان (عج) برگزار شود و این دعای امام زمان(عج) است. تمام ملت ایران.”

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تاریخ اسلام بعد از بعثت، غدیر و عاشورا اتفاق بسیار بزرگی بود که رخ داد، گفت: انقلاب اسلامی در تاریخ کشور ما بی نظیر است و چنین واقعه ای در تاریخ ایران بی سابقه است. .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) موفق شد رژیم ستمشاهی و سلطه آمریکایی ها و صهیونیست ها را در کشور شکست دهد و آنها را از کشور بیرون راند، گفت: : حکومت امام زمانی در این کشور تشکیل شده است.


نه شرقی و نه غربی شعار انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رسیده است، افزود: همه مستکبران دنیا به ویژه آمریکا مخالف انقلاب بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه دنیای استکبار قبل از انقلاب نتوانست انقلاب را سرکوب کند، گفت: آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ناامن کردن کشور، جنگ تحمیلی، ایجاد شورش، تحریم، تهدید در مقاطع مختلف صهیونیست ها مشارکت کردند. و یارانشان علیه انقلاب اسلامی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به شکست آمریکا و صهیونیست ها و همپیمانانش در برابر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی دارد.


استقلال سیاسی دستاورد انقلاب برای کشور است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی افزود: استقلال سیاسی کشور دستاورد بزرگی برای این کشور است.

وی با اشاره به طرح تسلیم ادامه داد: آمریکایی ها با طرح تسلیم این کشور و ملت را ذلیل کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه آمریکایی ها قبل از انقلاب سرمایه و نفت کشور را غارت می کردند، افزود: قبل از انقلاب مصرف کننده کالاهای بی کیفیت و بی مصرف آمریکایی بودیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلام‌زدایی، حسین‌زدایی و دین‌زدایی توسط دولت کشور انجام شد، ادامه داد: قبل از انقلاب، سبک زندگی مسلمان مردم مسلمان در ایران بود.


جمهوری اسلامی ایران با صلابت، عظمت و قدرت در جهان می درخشد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز از نظر فرهنگی، اعتقادی و دینی در بهترین وضعیت هستیم و این موضوع با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: عظمت ملت و ملت ایران را می بینیم. در زنجان عظمت مسلمانان را در راهپیمایی اربعین حسینی می بینیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان رژیم پهلوی مردم ولایی و شهیدپرور ایران توسط ساواک و سیا شکنجه شدند، خاطرنشان کرد: آنها مردم را می کشتند و می کشتند. وضعیت کشور چنین بود.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این 43 سال با صلابت، عظمت و صلابت در جهان درخشیده است.


b683994e ecef 46ed a083 4aa07b4c13c9 خبر خاکستری


قبل از انقلاب 50 هزار مستشار نظامی آمریکا در ایران حضور داشتند

وی با بیان اینکه تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه حضور نداشته باشد هیچ تصمیمی در منطقه نمی توان گرفت، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی بزرگی دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 50 هزار نیروی آمریکایی قبل از انقلاب بر ایران حکومت می‌کردند.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی می بینیم که ارتش قهرمان ما یک ارتش مکتبی شرور و انقلابی است و از انقلاب و کشور دفاع می کند. ارتش بعد از انقلاب پیشرفت زیادی داشته است».


سپاه باید از امام حسین و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کند

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه زاده انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحبوحه بحران ها با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت امام حسین (ع) بهروز پاسدار توسط امام خمینی (ره) گفت: این نام به معنای این است که سپاه باید از امام حسین و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کند و به خوبی انجام شده است. تا امروز.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این سپاه در ابتدا توانسته بود با حضور امام خمینی (ره) وارد عرصه امنیتی شود و به برقراری امنیت در کشور کمک کند، افزود: پس از جنگ تحمیلی توسط آمریکایی ها، صهیونیست ها، صدام و سایر کشورها. درگیر جنگ تحمیلی سپاه در حال ورود به عرصه دفاع مقدس هستند.


سپاه نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته است

وی گفت: سپاه و بسیج در دفاع مقدس در کنار ارتش غیور صحنه های تاریخی زیبایی را به نمایش گذاشتند که جز عاشورا در جای دیگری نمی توانیم آن را پیدا کنیم و اگر چنین مواردی وجود داشته باشد بسیار نادر است.

سردار کرمی با بیان اینکه مقاومت در برابر مجاهدت و ایثار جانبازان را بسیجیان در دفاع مقدس نشان دادند، تاکید کرد: بگوییم جنگ جهانی در منطقه کوچکی بود.

وی با بیان اینکه به برکت رهبری و رهبری امام و مجاهدت و فداکاری ملت ایران، سپاه نقش بسیار مهم و پررنگی در دفاع مقدس ایفا کرد، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود. هیچ دولت و جمله دیگری وجود نخواهد داشت، این امام خمینی است. من عاشق سپاه هستم و هرگز به آن فکر نمی کنم.


بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب بود، ادامه داد: بسیج به معنای مشارکت دادن مردم در اداره کشور است.

گفت با بسیج؛ وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم می آیند و کمک می کنند، گفت: امروز جایی نیست که بسیج حضور نداشته باشد و این خانواده بزرگوار همه جا هستند و کمک می کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف به اعتلای نظام کشوری کمک می کند، تصریح کرد: بسیج در عرصه های امنیتی، برنامه های فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی در عرصه های مختلف و همچنین تاثیرگذارترین حوزه های فرهنگی، معنوی حضور دارد. و برنامه های مذهبی بسیج در حال انجام است.

وی با کمک دستگاه های مختلف برای نجات جان گفت: خانواده ها فرزندان خود را در دفاع مقدس به جبهه ها فرستادند و احتمال شهادت و شهادت وی وجود داشت.


bd6735ba e4b9 4c0b b077 28c1b83101d7 خبر خاکستری


غرش موشک ها و پهپادهای ایرانی خواب را از آمریکایی ها سلب کرده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان در مراسم تاج گذاری زیباترین صحنه ها را برای کمک به نظام سلامت خلق کردند، بیان کرد: بسیجیان در ایام تاج گذاری کمک های مناسب را جمع آوری و توزیع کردند.

وی گفت: امروز همه می بینند که آمریکایی ها به دلیل غرش موشک های ما و پرواز پهپادهای بلند پرواز ما از خواب شیرین محروم شده اند.

سردار کرمی با اشاره به حملات موشکی به عین الاسد، پایتخت آمریکا در عراق، ادامه داد: عظمت ایران.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انقلاب اسلامی متولد شد و به دست آمد

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، تشکیل بسیج جهان اسلام است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه در مبارزه با انقلاب اسلامی شکست خورده اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به شکست خود اعتراف کرده اند و باید آن را بپذیرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها همچنان با تحقیر از منطقه فرار می کنند، گفت: کسانی که به دنبال یک دهکده جهانی و خدایی بودند در حال فرار بودند.


دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود

سردار کرمی با اشاره به حکم جهادی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد و باید تبیین و تبیین شود و جنایاتی که قبل از انقلاب در کشور رخ داده باید در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه وقتی پهلوی از کشور فرار کرد همه دارایی های کشور صادر شد و در دوران انقلاب در وضعیت نامناسب اقتصادی قرار داشتیم، ادامه داد: باید این مسائل و جنایات آمریکایی ها را به مردم بگوییم. “


تشکیل حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم جایگاه ولی فقیه را می شناسند، گفت: مردم ایران به گونه ای اداره می شدند که حتی در زمان پیامبر(ص) هم چنین نبود.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حکومت اسلامی است، تاکید کرد: این حکومت اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف دارد.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان هر شورشی در ایران در کشور شکست خورده اند، افزود: ولی فقیه یک نعمت است و ما همیشه قدردان آن نعمت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید