ایران قدرتمند به زودی به قدرت جهانی تبدیل می شود/ بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است.

ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921792

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران قدرتمند که این روزها به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است به زودی در نظم نوین جهانی پیشنهادی مقام معظم رهبری به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: کودک قاتل صهیونیستی امروز با عملیات استشهادی نیروهای اسلامی در سرزمین های اشغالی روبرو می شود که در آخرین عملیات، نیروهای فلسطینی بیش از 3000 موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: این غده سرطانی و رژیم دروغین صهیونیستی در سایه تشکیل ارتش مقاومت نه تنها نتوانست ایده نیل تا فرات را در افکار خود نگه دارد. بلکه مجبور شد برای حفظ امنیت خود دیوارهایی در داخل شهرک های اشغالی بسازد.

وی افزود: ایران قدرتمند که این روزها به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است، به زودی در نظم نوین جهانی پیشنهادی مقام معظم رهبری به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

سلیمانی افزود: توطئه اخیر آمریکایی-صهیونیستی در کشور باید جلوی این امر را می گرفت، اما ملت ایران ملتی با بصیرت و سربلندی است و این بصیرت و هوشمندی حفظ و تقویت شده است و غربی ها مجبورند در مقابل مردم زانو بزنند. اراده این ملت

وی تصریح کرد: سران این توطئه قصد داشتند با اتفاقات اخیر ایران را متوقف کنند اما آیا این اتفاق افتاد؟ نه، اما این وضعیت رژیم صهیونیستی است که بسیار شکننده شده است و خواهید دید که این رژیم در پایان عمر خود است و این دستاورد خون حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گسترش تحریم ها و استفاده از مکان های مستعد آشوب و آشوب در راستای همین سیاست غرب بود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود تا با این اتفاق ملت های مسلمان در کنار هم قرار گیرند.

سلیمانی تصریح کرد: برای تحقق این امر باید دست به دست هم دهیم و با پایبندی به فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد با استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های خود کوشا باشیم تا مشکلات اقتصادی که امروز مردم ما از آن رنج می برند را برطرف کنیم. تفکر و بسیجی با رهبری ولی فقیه امکان پذیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی فصل و آغازی نو در تاریخ ملت ایران و نقطه جدیدی در تاریخ بشریت است و ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی کشور خود را از سیطره غرب آزاد کرد. .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رزمندگان اسلام هشت سال با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادند و گنجینه ای تمام نشدنی آفریدند که این پیروزی بزرگ در سایه دستاوردهای انقلاب اسلامی و رزمندگان انقلاب اسلامی رقم خورد. اسلام توانست هندسه قدرت را در جهان تغییر دهد زیرا خون بر شمشیر غلبه کرده است.

وی افزود: راه شهادت هرگز از سوی ملت ایران رها نشده است و برجسته ترین قسمت این راه شهادت حاج قاسم سلیمانی در 22 آذر 1397 است.

سلیمانی افزود: این شهید والامقام باید با کمک مکتب دفاع از انقلاب اسلامی جبهه مقاومت تشکیل دهد و ملت های مسلمان را متحد کند و ارتشی با حضور لبنانی ها، عراقی ها، افغانستانی ها، پاکستانی ها، ایرانی ها، سوری ها، یمنی ها و… تشکیل دهد. نیروهای داوطلب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: به زودی شاهد پیروزی و پیروزی نیروهای انصارالله در یمن خواهیم بود و شکی در آن نیست.

وی در ادامه افزود: تمدن غرب گفتمان جذابی برای بشریت ندارد و ناکارآمدی همه گفتمان های تولید شده توسط مکاتب غربی که به ملت های جهان ارائه کردند ثابت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید