نهادهای خدماتی موظف به ایجاد بستر برای نقش آفرینی گروه های جهادی هستند


ساعت: 11:39
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894940

سردار سلیمانی گفت: همه ما در همه نهادهای خدمتگزار نظام موظفیم بستری برای نقش آفرینی گروه های جهادی و مردم جهادی در اقصی نقاط کشور و در پهنه وسیع ایران اسلامی ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم اجلاس سراسری جهادگران (دفاع مقدس) که با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان بسیج سراسری برگزار شد. دبیر قرارگاه سپاه پاسداران، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی. فرماندار، نمایندگان شورای اسلامی و مسئولان استان در شهرستان فردوس بازداشت شدند، گفت: خدا را شاکریم که در اولین سال قرن جدید با حضور نمایندگان گروه های جهادی میهمان اسلامی شد. و با حضور امت حزب الله شهرستان فردوس، خانواده معظم شهدا و روحانیون و مسئولان کشوری و استانی دیدار کردند و در این مراسم حضور دارم.


اولین قرارگاه جهاد در 13 شهریور 47 تأسیس شد

وی افزود: امروز گرامیداشت حرکت عظیم جهادی است که به همت رهبر معظم انقلاب در 13 شهریور 1347 پس از وقوع زلزله مهیب فردوس، کاروان جهادی متشکل از روحانیون و مردم انقلابی عزیز از مشهد به راه افتادند. در زمان امام و حکومت معظم له اولین کاروان و اردوی جهادی در کاروان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شاید آن روز تصور نمی کردیم که یک دهه بعد از این واقعه، انقلاب اسلامی شکست بخورد و برای اولین بار در تاریخ شیعه علویان و نظام عاشورایی ایران به عنوان موهبتی الهی باشد. از خداوند متعال به ملت ایران.به تعبیر امام راحل (ره) باید ارزان باشد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: این حادثه بزرگ مرهون همین تفکرات انقلابی است که یکی از جلوه های بارز آن حرکت کاروان جهادی در 13 شهریور 1347 به رهبری رهبر معظم انقلاب است.


گام های سازندگی کشور در محور روحیه جهادی برنامه ریزی و انجام شد

وی تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این رویکرد جهادی همانطور که در بیانات گام دوم معظم له نیز اشاره شده است، با استفاده از همه فرصت های کشور، استفاده از تجربیات موفق تاریخی، به امید موفقیت و موفقیت با تمرکز بر جوانان انقلابی و پیشکسوتان و جهش رو به پیشرفت، به خواست خداوند، بندگان نظام و در بحبوحه این فتنه جهادی، مردم انقلابی و ولایت مدار اهداف را تعیین کرده و در جهت سازندگی گام برخواهند داشت. کشور مبتنی بر روحیه جهادی برنامه ریزی.

رئیس سازمان بسیج مصطفین گفت: چرا که دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در یک سال گذشته به حق و به حق تمام توجه خود را معطوف این رویکرد کرده است.

سردار سلیمانی گفت: روزنه های امید به روی مردم ایران باز بود اما با روی کار آمدن دولت مردمی و انتخابات 7 خرداد 1400 این امیدها بیشتر شد.

وی با بیان اینکه زوایای موفقیت و پیروزی مشهود است، گفت: انشاالله با لطف خداوند و همراهی مردم این رویکرد تقویت خواهد شد.


گروه های جهادی پیشتازان محرومیت زدایی در گام دوم انقلاب هستند

رئیس سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: گروه های جهادی در سراسر کشور پیشروان پیشرفت و آبادانی خواهند بود و سازندگی و محرومیت زدایی از میهن اسلامی گام دوم خواهد بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: گروه های جهادی یعنی خود مردم، گروه های جهادی از میان مردم برخاسته اند و برای سعادت، موفقیت و پیروزی مردم تلاش و مبارزه می کنند.

وی افزود: البته مسئولان و دستگاه های خدماتی در کنار هم هستند که رویکردشان جهادی است و برنامه شان تثبیت دستاوردها، آرمان ها و اهداف ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این حرکت اگرچه یک اتفاق بزرگ است، اما حامل و پرچمدار گفتمان است. برگزاری این نشست در 13 شهریور برای برجسته سازی و تسریع این حرکت انقلابی و سازنده و گام دوم است.


سازمان های خدماتی موظف به ایجاد بستر ایفای نقش برای گروه های جهادی هستند

سردار سلیمانی ادامه داد: رویکردی که امام مسلمین در سه دهه اخیر در دوران رهبری پیروزمندانه خود همواره بر آن تاکید داشته است و همه ما در همه نهادهای خدمتگزار نظام موظف هستیم که بستر ایفای نقش کنیم. گروه ها و مردم جهادی . در اقصی نقاط کشور و در پهنه وسیع ایران اسلامی جهادگر باشیم.

وی تصریح کرد: باید همت معاون اول رئیس جمهور که از زمان مسئولیت در دولت حضور داشتند به همراه رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران برای تقویت گروه های جهادی و تدوین تفاهم نامه ها و تفاهم نامه ها با دولت تلاش کرد. آژانس ها.” ، مجاهدت، بنیاد و بنیاد، متشکرم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید قدردان زحمات دولتمردانی باشیم که گشایش را در این راستا محور مدیریت خود قرار دادند و انصافاً هم آیت الله رئیسی و هم دکتر محبر در تلاش و هماهنگی خود تأکید کردند. با وزارت کشور و نظارت بر تدوین مقدمات و تفاهم نامه ها ضمن اینکه گروه های جهادی می توانند در توسعه و آبادانی، محرومیت زدایی و سازندگی و اقتصاد مقاومتی کشور و ملت نقش آفرینی کنند.

سردار سلیمانی در پایان از همه کسانی که در برگزاری این جلسه در شهرستان فردوس شرکت کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید