دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید در راستای گام دوم انقلاب برنامه داشته باشند/ لزوم استفاده حداکثری دولت از ظرفیت دانشگاه ها


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814309

آیت الله عبادی گفت: دانشگاه و حوزه باید از شرایط موجود و حضور مردم استفاده کنند و با برنامه ریزی جدید و حساب شده مطابق گام دوم عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا آبادی امروز در دیدار رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم گفت: دانشگاه ها و سمینارها در حالی که نیاز به کمیت دارند، اما کیفیت حرف اول را می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدواریم پس از 40 سال آزمون و خطا و تلاش های صورت گرفته در گام دوم برای رسیدن به آرمان ها و اهداف اساسی نظام، دانشگاه بسیار موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط هر سه نیرو با یکدیگر همسطح شده اند و شاهد حضور مردم بوده اند، همانطور که در 22 بهمن که داستان های زیادی دارد دیدیم، زمین بسیار مناسب است و باید «اگر و اما» را کنار بگذاریم. برای خدمات بهتر وی گفت: اجازه دهید مردم دست به کار شوند.

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: فعالیت دانشگاه و دولت نباید صرفا تئوری باشد، بلکه رشد جامعه دانشگاهی و حوزه علمیه علیرغم اینکه مدرسه و دانشگاه خود را به مرکز جامعه می آورند که اکنون بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: .

وی ادامه داد: امیدواریم برنامه ها و برنامه ها حساب شده و زمان بندی شده باشد و نظارت کافی صورت گرفته باشد تا احساس کنیم در وضعیت بسیار بهتری هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حتی در مقایسه با سال 57 که همه شگفتی ها، عزت و حضور مردم بود، اما در داخل و خارج و اگر بالا بود و امام فرمودند بله، اما خیلی ها شک داشتند، تصریح کرد: دشمن همه گزینه ها را آورد و در همه آنها شکست خورد و الان هم موفق شدیم و دشمن به هیچ یک از اهدافش نرسیده است. در این راستا دانشگاه و حوزه باید از شرایط موجود و حضور مردم استفاده کنند، دوم انقلاب کردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید