آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران/جان دبار گاز نفت در لیگ دسته دوم


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896177

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از پایان دومین اردوی تدارکاتی این تیم در بروجن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حبیبی نژاد سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس ; وی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در مجموع دو اردوی آماده سازی به مدت 15 روز در تهران و بروجن با هدف آمادگی، کار تخصصی بدنسازی و جذب بازیکنانی در پست های تخصصی برگزار شد که در سطح بسیار خوبی در شرایط کیفیت

وی تصریح کرد: پس از پایان اردوی بروجن، اعضای تیم سه روز استراحت خواهند داشت و سپس تمرینات تدارکاتی در گچساران آغاز می شود.

حبیبی نژاد همچنین افزود: همچنین برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا قبل از شروع لیگ دسته دوم فوتبال برگزار خواهیم کرد تا با حضوری قدرتمند به لیگ دسته دوم فوتبال راه پیدا کنیم.

نظارت بر فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت: از طرف هیئت مدیره محترم شرکت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، ناظر و همکاران امور ورزش نفت و گاز گچساران در زمینه حمایت مالی و خدمات رسانی به تیم و از مدیریت گرفته تا تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران از همراهی شما و برنامه ریزی منظم اردوها تشکر می کنیم و امیدواریم زحمات همه عزیزان با موفقیت این تیم همراه باشد.

بر این اساس تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اعلام سازمان لیگ از تاریخ 10 مهر 1401 در مسابقات لیگ دسته دوم شرکت می کند، البته قرعه کشی مسابقات لیگ نیز روز سه شنبه 22 شهریور 1401 تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید