زندگی دوباره در بدنه فوتبال نفت گاز گچساران/ حضور پرشمار بازیکنان بومی در اردوی نفتی ها


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892848

با تقویت این تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو، نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و پیشرو وارد لیگ دسته دوم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; اردوی تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به منظور تکمیل ترکیب تیم با برنامه های تخصصی تمرینی و بدنسازی با سرمربیگری «داریوش یزدی» از روز پنجشنبه سوم شهریور ماه در مجموعه ورزشی صنعت نفت تهرانسر رسما آغاز شد.

در این اردوی 6 روزه، 18 بازیکن منتخب از آزمون های ماه گذشته حضور دارند و تعدادی تقویتی جدید به بازیکنان گچسارانی در این اردو اضافه خواهند شد.

از این رو جلیل پناهی (متولد)، سیدهادی موسوی (متولد)، بهنام برهانی منش (متولد)، امید علیپور (متولد)، رزبه آروان (متولد)، علی سورانی (متولد)، یاسر چکاره (متولد)، علیرضا دیزگانی قشکی (متولد) ، امید محمدی (زاده)، بسام کاظمی (متولد)، سید یاسر موسوی (زاده)، کامبیز فروهر (متولد)، محمدامین فکیه، مهدی دلاورزاده، خیرالله ویسی راد، احمد داغری، سهیل دلفین فرد، بهزاد دودانگه، اسامی 18 بازیکن منتخب تست گیری که هم اکنون در اردوی تهران حضور دارند.

از نکات قابل توجه در لیست بازیکنان حاضر در اردوی تهران، حضور پررنگ بازیکنان بومی و جوان از استان های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد در این اردو است.

از سوی دیگر به نسل جوان بومی توجه ویژه ای می شود چرا که در حال حاضر 9 بازیکن دعوت شده به اردوی تهران در رده های سنی زیر 23 سال و امید قرار دارند.

با تقویت این تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو، نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و پیشرو وارد لیگ دسته دوم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید