فوتبال نفت و گاز گچساران و امید به بازگشت به روزهای اوج+عکس


ساعت: 14:49
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885378

فوتبال نفت و گاز گچساران در دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است که از صعود به لیگ دسته اول تا سقوط به لیگ سوم را می توان مجموعه ای از اتفاقات تلخ و شیرین این تیم دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس؛ مردم گچساران از دیرباز به ورزش علاقه داشتند و رشته های ورزشی مختلفی در این شهرک فعال است و ورزشکاران زیادی از این شهرستان در سطح ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.

اما در بین تمامی رشته های ورزشی مانند هاکی، هندبال، واترپلو، تنیس روی میز و غیره، علاقه مندان به رشته مهیج فوتبال نیز مانند سایر نقاط جهان جمعیت زیادی در این منطقه دارند و تعصب و علاقه آنها باعث فوتبال نیز شده است. به عنوان محبوب ترین میدان مردم دیار بام نفت ایران است.

البته با توجه به نوع و میزان امکانات موجود، تنها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد که این موضوع باعث شده تا هواداران زیادی نتایج تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراجمد را دنبال کنند. لیگ دو کشور


7fdbc25f 846a 48a0 9483 368e0626153b خبر خاکستری

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در دهه اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است، از صعود به لیگ دسته اول در فصل 91 و سقوط به لیگ دسته دوم در فصل 93 تا صعود به پلی آف در فصل 96 و سقوط. به دسته سوم در فصل 99 این تیم را می توان مجموعه ای از اتفاقات تلخ و شیرین دانست.

امروز در فصل 1401 مدیریت باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران با تجربه غنی “داریوش یزدی” بازیکن سابق استقلال تهران و اهواز که سابقه سرمربیگری تیم های نفت مسجد سلیمان و لیگ برتر استقلال خوزستان را در کارنامه دارد. و همچنین سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک لیگ دسته دوم را در کارنامه خود دارد، مجددا جذب شد.


dc77a07a 5a56 4e41 a1f8 14b2a41e07e1 خبر خاکستری

حذف تیم های لیگ برتری استقلال و فولاد خوزستان و بازی خاطره انگیز با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی از بهترین خاطرات فوتبالدوستان گچسارانی با این سرمربی سرشناس فوتبال کشورمان است.

از این رو یکی از ویژگی های بارز این سرمربی سوابق درخشان وی در استعدادیابی فوتبال پایه است، هرچند یزدی یکی از مربیان فوتبال پایه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است که می تواند سرمایه مهمی برای باشگاه نفت و گاز گچساران باشد که استعدادهای زیادی در رده های فوتبال پایه


5f49d075 243a 4ce1 a52a cbb9259736ee خبر خاکستری

اما فوتبالدوستان و هواداران پرشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران این فکر را دارند که به روزهای اوج این تیم برگردند و به لیگ دسته اول صعود کنند.

به همین دلیل است که در پایان تصمیماتی که مدیران باشگاه برای موفقیت تیم در نظر می گیرند، هر چه که باشد، مورد احترام صاحب نظران، اهالی رسانه و هواداران است و موفقیت تیم های ورزشی به ویژه فوتبال است. آرزوی قلبی همه مردم گچساران اما تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف تیم و استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان، پیشکسوتان، ورزشکاران، دلسوزان و هواداران مسائلی است که در ترسیم مسیری جدید موثر و حیاتی خواهد بود. نقشه در ورزش گچساران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید