لیگ برتر تیراندازی هفته دوم لیگ برتر و دسته اول تفنگ و تپانچه برگزار می شود


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885104

هفته دوم پانزدهمین دوره لیگ برتر و مسابقات دسته اول تفنگ و تپانچه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام سازمان لیگ، مسابقات لیگ تفنگ آقایان روز پنجشنبه 15 مردادماه به میزبانی هیات سمنان برگزار می شود و تیم های هیئت سمنان در کنار شهدا خواهند بود. ارتش، تیم فوتبال هرمزگان با هیئت البرز و هوافضای سپاه شهید لطفی با شرکت ملی حفاری نیز به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش تپانچه که در دو گروه A و B برگزار می شود، تیم های ققنوس با شرکت ملی حفاری، هیئت سمنان با تیگرا، شرکت ملی پالایش و پخش با کوثر قزوین و هیات تیراندازی امیدی با هیئت البرز در گروه A به عنوان همچنین شهید لطفی نیروی هوافضای سپاه با تیپ 264 سلماس، غدیر با تیم گلستان، شاهین با خراسان رضوی و نزاجا (میزبان) با بیمارستان بقیه الله در گروه B دیدار خواهند کرد.

همچنین هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه روز جمعه 16 مرداد پیگیری می شود و در رشته تفنگ تیگرا به مصاف نزاجا می رود و باشگاه مقاومت به مصاف ایلام می رود. باشگاه سپاهان برای بقیه با قرعه کشی روبرو خواهد شد.

در رشته تپانچه تیم باشگاه مقاومت که میزبان هفته دوم است به مصاف نوید ایران جوان می رود و شهید لطفی با تیم همدان و فولاد با نازایا به مصاف هم می روند.

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید