لیگ برتر تیراندازی هفته سوم مسابقات تپانچه و تفنگ برگزار می شود


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891426

با پیام رئیس کمیته برگزاری لیگ فدراسیون تیراندازی

رئیس کمیته برگزاری لیگ فدراسیون تیراندازی از برگزاری هفته سوم لیگ تفنگ و تپانچه مردان در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سلمان صالحی رئیس کمیته برگزاری لیگ فدراسیون تیراندازی در خصوص برگزاری هفته سوم لیگ دسته یک مردان و لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان گفت: هفته سوم مسابقات آقایان لیگ دسته یک تفنگ روز پنجشنبه سوم شهریور ماه میزبان شهدای ارتش خواهد بود. سالن 80 خط تیراندازی آزادی برگزار می شود. بر این اساس باشگاه ملی حفاری به مصاف باشگاه فولاد هرمزگان، تیم البرز با باشگاه شهدای ارتش و باشگاه شهید لطفی هوافضا با باشگاه سمنان دیدار خواهند کرد. تاکنون تیم ملی حفاری، شهدای ارتش و تیم البرز رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند.

وی در ادامه افزود: هفته سوم لیگ دسته یک تپانچه روز پنجشنبه در گروه A و میزبان تیم تیراندازی امیدهای برگزار می شود. تیم ملی حفاری این هفته به مصاف تیم کوثر قزوین، تیم ققنوس با تیگرا، تیم ایلام با امیدهای تیراندازی و سمنان و البرز نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. باشگاه شرکت ملی حفاری، حیات البرز و امیداهدی امیدی تا پایان هفته دوم اول تا سوم هستند.

رئیس کمیته برگزاری لیگ فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در گروه B اولین دوره لیگ تپانچه که میزبان تیم شاهین است، تیم گلستان با بیمارستان بقیه‌الاولا و باشگاه غدیر با تیپ 264 سلماس دیدار خواهند کرد. ارتش . همچنین نیروی زمینی به مصاف باشگاه شاهین و هوانیروز شهید لطفی مقابل تیم خراسان می رود. تا پایان هفته دوم، باشگاه غدیر، ارتشی ها و شهید لطفی اول تا سوم هستند.

وی یادآور شد: هفته سوم لیگ برتر تفنگ مردان روز جمعه 13 شهریورماه با میزبانی سپاهان در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود. تیگرا در این هفته با مقاومت و قدرت زمینی با باشگاه سپاهان دیدار می کند و تیم ایلام استراحت می کند. تا پایان هفته دوم حیات ایلام، باشگاه سپاهان و نیروی زمینی اول تا سوم هستند.

صالحی یادآور شد: در هفته سوم لیگ برتر تپانچه که روز جمعه به میزبانی باشگاه نوید ایران جوان برگزار می شود، باشگاه شهید لطفی هوانیروز با باشگاه نیروی زمینی، تیم همدان به مصاف نوید ایران جوان و باشگاه سپاهان می رود. روبروی باشگاه مقاومت تا پایان هفته دوم تیم های سپاهان، ارتش و همدان در رده های اول تا سوم قرار دارند.

وی گفت: نیم فصل لیگ های تفنگ و تپانچه آقایان 5 تا 15 شهریور خواهد بود که در این مدت تیم ها می توانند دو بازیکن و دو تیرانداز اضافه کنند.



دیدگاهتان را بنویسید