لیگ برتر تیراندازی هفته پنجم مسابقات تفنگ و تپانچه روز جمعه برگزار می شود


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901302

هفته پنجم لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان روز جمعه 24 مهرماه در میدان تیر آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان روز جمعه 24 مهرماه در میدان تیر آزادی تهران برگزار می شود.

در هفته پنجم لیگ برتر تپانچه مردان که به میزبانی همدان برگزار می شود، شهید لطفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مصاف مقاومت می رود و تیم همدان نیز به مصاف نیروی زمینی ارتش می رود. در بخش تفنگ مردان به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری، باشگاه مقاومت به مصاف باشگاه نیروی زمینی می رود و تیم تایگر نیز در این هفته استراحت می کند.

با توجه به حضور بیش از دو تیرانداز فولاد مبارکه سپاهان در تیم ملی تیراندازی و در مسابقات جهانی مصر، دیدار فولاد مبارکه سپاهان با نوید ایران جوان و حیات ایلام در لیگ تپانچه و تفنگ برگزار نخواهد شد. . این دیدارها 15 آبان ماه برگزار می شود.

همچنین هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه در رشته تفنگ و به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری برگزار می شود، تیم های البرز، شهدای ارتش و سمنان به مصاف شرکت ملی حفاری، هوافضای شهید لطفی می روند. سپاهان و فولاد هرمزگان به ترتیب قرار دارند.

در بخش تپانچه و در گروه A که میزبان کوثر قزوین است، کوثر قزوین به مصاف امیدهای تیراندازی می رود و ققنوس و شرکت ملی حفاری به مصاف تیم های البرز و سمنان می روند.

در گروه B که به میزبانی بیمارستان بقیه الله برگزار می شود، تیم شاهین به مصاف بیمارستان بقیه الله، غدیر با خراسان رضوی و گلستان و تیپ 264 سلماس به ترتیب با سپاه و نزاجا به مصاف تیم شهید لطفی هوافضایی خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید