پایان لیگ برتر تیراندازی با تفنگ و تپانچه مردانه با قهرمانی سپاهان/ پایان هفته چهارم تفنگ بانوان با خدمات عالی


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906599

پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان با قهرمانی سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دیدار پایانی مرحله یک پانزدهم لیگ برتر تفنگ مردان و دیدار معوقه هفته پنجم امروز جمعه 15 آبان ماه در سالن 80 میدان تیر آزادی برگزار شد. سپاهان در این دیدار به مصاف ایلام رفت و مقابل این تیم پیروز شد.

پس از پایان لیگ برتر تفنگ مردان، تیم سپاهان با 20 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، ایلام با 16 امتیاز نایب قهرمان شد و نزاجا با 12 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ مردان از خرداد ماه آغاز شد و امروز با برگزاری بازی پایانی به پایان رسید.

دیدار پایانی پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه مردان و دیدار معوقه هفته پنجم امروز جمعه 15 آبان ماه در سالن 80 میدان تیر آزادی برگزار شد. سپاهان در این دیدار به مصاف نوید ایران جوان رفت و مغلوب این تیم شد.

با پایان لیگ برتر تپانچه مردان، تیم سپاهان با 21 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، سپاهان نیروی هوایی شهید لطفی و حیات همدان نیز 17 امتیازی شدند و با توجه به نتایج بازی رودررو، شهید لطفی ایر. فورس سپه نایب قهرمان شد و تیم همدان در جایگاه سوم باقی ماند.

پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه مردان از خرداد ماه آغاز شد و امروز با برگزاری دیدار فینال به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ برتر تفنگ ساچمه ای بانوان امروز جمعه با معرفی بهترین بازیکنان به پایان رسید. در پایان دیدارهای هفته چهارم دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب مقابل نیروی مقاومت و نیروی زمینی ارتش به برتری رسیدند. سپاهان از سد شهید زین الدین قم می گذرد و برلیان نیز دجله را شکست می دهد.

در بخش انفرادی و در فینال این دوره از مسابقات نجمه خمتی از سپاهان با نتیجه 16 بر صفر آرمینا صادقیان از سپاهان را شکست داد و به مقام اول رسید و صادقیان دوم شد. فاطمه کرم زاده از دانشگاه آزاد نیز سوم شد.

با توجه به پایان نیم فصل اول لیگ برتر و دسته بدمینتون بانوان، زمان نقل و انتقالات تیراندازان از تاریخ 16 آبان لغایت 24 آبان ماه 1401 اعلام می شود، بنابراین هر تیم می تواند با رعایت مقررات دو تیرانداز خود را تغییر دهد. و تکمیل و تحویل مدارک به افراد جدید در زمان تعیین شده. تیم‌هایی که فهرست ناقصی را در شروع فصل ارسال کرده‌اند، مجاز خواهند بود در همان بازه زمانی اعضای تیم را تکمیل کنند.



دیدگاهتان را بنویسید