لیگ برتر تیراندازی؛ هفته دوم مسابقات تفنگ و تپانچه/تیرانداز برتر اعلام شد


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886390

هفته دوم پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک مردان با تپانچه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته دوم این رقابت ها امروز (جمعه 16 مردادماه) در حالی به پایان رسید که در لیگ برتر تپانچه سید مهدی موسوی از همدان، محمد رسول عفتی از فولاد مبارکه سپاهان و حمیرضا مصطفوینسب از تیم شهید حضور دارند. نیروی هوایی لطفی در بخش انفرادی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم های شهید لطفی خوافزا، نوید ایران جوان و فولاد سپاهان به ترتیب موفق شدند حریفان خود از همدان، رسات و نزاجا را در دسته تیمی شکست دهند.

همچنین در اولین دوره لیگ تپانچه مردان که روز گذشته (پنجشنبه 15 مردادماه) برگزار شد، رضا کاراگوزلو از هیئت البرز، وحید گلخندان از شرکت ملی حفاری و علی اکبر بختیاری از قدیر به ترتیب به مقام اول تا سوم انفرادی دست یافتند.

در بخش تیمی گروه الف، شرکت ملی حفاری، سمنان، ایلام و البرز به ترتیب تیم های ققنوس، تیگرا، کوثر قزوین و امیدی امیدی را به دست آوردند.

در گروه B تیم نیروی هوایی شهید لطفی مقابل تیپ 264 سلماس به برتری رسید و تیم های غدیر، شاهین و ندزه نیز تیم های گلستان، خراسان رضوی و بیمارستان بقیه الله را شکست دادند.

هفته دوم لیگ برتر و دسته تفنگ مردان برگزار شد

پس از پایان هفته دوم لیگ برتر تفنگ آقایان که امروز (جمعه) پیگیری شد، امیرحسین گلپسند و پوریا نوروزیان از ایلام و مهدی جعفری پویا از نزاجا به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین تیم های نزاجا و ایلام در بخش تیمی به ترتیب حریفان تیگرا و رسات را شکست دادند. تیم فولاد مبارکه سپاهان این هفته با تساوی روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید