آغاز دور جدید اردوهای تیراندازی با تفنگ و تپانچه / دعوت از 50 تیرانداز


ساعت: 22:27
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884513

دور جدید اردوی تدارکاتی تیم های ملی تفنگ و تپانچه با حضور 50 متسابق در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام سازمان تیم ملی، این اردوها در رشته تپانچه بزرگسالان از روز سه شنبه 7 تیرماه آغاز و تا چهارشنبه 21 مردادماه و در رشته تفنگ ادامه دارد. برای بزرگسالان نیز ورزشکاران باید از یکشنبه 2 مرداد تا 31 مرداد شرکت کنند. در محل تمرین خود شرکت کنید

همچنین اردوی تپانچه رده سنی جوانان از یکم تا هفتم مرداد شنبه و در رده سنی جوانان از 17 مرداد لغایت 23 مرداد شنبه با حضور 10 متسابق در هر بخش برگزار می شود.

ورزشکاران دعوت شده به اردوی نوجوانان تفنگ قرار است تمرینات خود را از یکشنبه 2 تا 30 مردادماه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کنند.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر اعلام می گردد:

اسلحه برای بزرگسالان:

جواد فروغی از ایلام، سجاد پورحسینی از گیلان، محمد رسول عفتی از کرمانشاه، وحید گلهندان از فارس، امیر جوهریجو از تهران، گلنوش سقبت الهی از اصفهان، هانیه رستمیان از مازندران، زینب تومری از گیلان، فاطمه کدبانانی از سهورم. همدان.

اسلحه برای بزرگسالان:

امیرمحمد نیکنام و مهیار صداقت از تهران، پوریا نوروزیان از ایلام، علی رضایی و فاطمه امینی پژوه از اصفهان، فاطمه کرم زاده از خوزستان، نجمه خمتی از خراسان جنوبی، آرمینا صادقیان از ایلام، الهه احمدی از تهران و نساء پریاب از استان.

تپانچه جوانان:

شایان تمدن از اصفهان، مانی خزائلی از فارس، امیرحسین تنگستانی از بوشهر، رضا جلیل زاده از آذربایجان غربی، محمدحسین کیا از گلستان، مهدیسا برزگر از مازندران، آیلین کولی زاده از سیستان و بلوچستان، ماهک دانش پژوه از تهران، سجاده سجادیله. شکاری اصفهان.

تپانچه جوانان:

محمدرضا احمدی از بوشهر، کارن ک.کاوس از سیستان و بلوچستان، پرهام حشدری از قزوین، محمدمهدی چوبین از قم، پارسا فرجی از تهران، روژان شاهحسینی از گلستان، پریماه امیری از کرمان، عسل مومنی از اصفهان، مبینا پروس از آذربایجان شرقی و روشا رحمتی از تهران.

تپانچه برای جوانان و نوجوانان:

فاطمه کبیری و یلدا سلیمانی از تهران، ساینا تیموری و ثمین گلامی از آذربایجان غربی، نیلوفر محسنی پور از خوزستان، نرگس قنبری از قزوین، علیرضا دانشور از قم، محمدامین رهسپار از خوزستان، امیرمهدی صمدزاده از آذربایجان غربی و تهرانی سهیل سوله.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید