اولین دیدار دوستانه تیم ملی تیراندازی با تفنگ و تپانچه ایران و عمان برگزار شد/ تاکید قربانی بر همکاری ایران و عمان برای توسعه تیراندازی


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897473

دیدار دوستانه تیم ملی تیراندازی با تفنگ و تپانچه کشورمان با تیم عمان ظهر امروز چهارشنبه در خط 80 میدان تیر آزادی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دیدار دوستانه تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان با تیم عمان ظهر امروز چهارشنبه در خط 80 میدان تیر آزادی برگزار شد.

در رشته تپانچه 4 نفر از عمان و 4 نفر از ایران به فینال راه یافتند که در پایان فینال سجاد پورحسینی اول ایستاد، محمد رسول عفتی دوم و زینب تومری سوم شد.

در تفنگ بادی بانوان، فاطمه کرم زاده مقام اول و مهدی عباسی فر و فاطمه امینی دوم و سوم شدند.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان در حاشیه اردوی تیم ملی تیراندازی عمان با کاپیتان ایقام راشد سرپرست این تیم دیدار کرد و ضمن خیرمقدم به اعضای کادر فنی و تیراندازان این تیم. وی گفت: تیراندازی یک ورزش المپیکی و پر مدال است و باید تلاش کنیم تا با همکاری دو کشور مدال های بیشتری کسب کنیم و با همکاری و تعامل با کشورهای همسایه و منطقه، کارنامه مدال های خود را در این رشته افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در ایران از نظر مربی، داور و تیرانداز مشکلی نداریم و تیم های ملی تیراندازی تفنگ، تپانچه و هدف در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در اردو حضور دارند. و همچنان به دنبال توسعه این رشته در کشور هستیم.

رشید، سرپرست تیم تیراندازی عمان نیز گفت: برای ترویج و گسترش تیراندازی در عمان به دنبال همکاری با ایران بودیم.

وی افزود: علاقه مندیم در عمان از داوران، مربیان و تیراندازان ایران پذیرایی کنیم و همکاری ها را افزایش دهیم.

همچنین در این دیدار اردوها و مسابقات دوستانه دو کشور در زمینه اهداف پروازی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

در نهایت مدیر تیم عمان یک قاب عکس زیبا با نماد فدراسیون عمان به نمایندگی از فدراسیون تیراندازی آن کشور به مرتضی قربانی اهدا کرد.

این جلسه با حضور عباس محمدی و مهدی مبینی نایب رئیس و دبیر فدراسیون، ناصر رسولی رئیس سازمان تیم های ملی و شیرازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید