رئیس فدراسیون تیراندازی بر همکاری ایران و عمان برای توسعه این رشته در منطقه تاکید کرد


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898070

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان بر توسعه همکاری‌های ایران و عمان با هدف افزایش مدال‌آوران دو کشور از المپیک و مسابقات جهانی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حاشیه اردوی تیم ملی تیراندازی عمان در میدان تیر آزادی و برگزاری دیدار دوستانه دو تیم، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان با کاپیتان ایکم رشید رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. تیم و ضمن خیرمقدم به اعضای کادر فنی و تیراندازان این تیم گفت: تیراندازی یک رشته المپیکی پر مدال است و باید تلاش کنیم تا با همکاری دو کشور مدال های بیشتری کسب کنیم و با همکاری کارنامه مدال های خود را در این رشته افزایش دهیم. و تعامل با کشورهای همسایه و منطقه.

وی ادامه داد: در ایران از نظر مربی، داور و تیرانداز مشکلی نداریم و تیم های ملی تیراندازی تفنگ، تپانچه و هدف در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در اردو حضور دارند. و همچنان به دنبال توسعه این رشته در کشور هستیم.



رشید سرپرست تیم تیراندازی عمان نیز گفت: برای ترویج و گسترش تیراندازی در عمان به دنبال همکاری با ایران بوده ایم. قبلا اردوهای ما در کشورهای دیگر برگزار می شد اما تصمیم گرفتیم با ایران ارتباط بیشتری داشته باشیم. علاقه مند به میزبانی داوران، مربیان و تیراندازان ایرانی در عمان و افزایش همکاری هستیم.



همچنین در این دیدار اردوها و مسابقات دوستانه بین دو کشور در زمینه اهداف پروازی در آینده نزدیک برگزار شد. در نهایت سرپرست تیم عمان به نمایندگی از فدراسیون تیراندازی آن کشور قاب عکسی با نماد فدراسیون عمان را به مرتضی قربانی اهدا کرد.



این جلسه با حضور عباس محمدی و مهدی مبینی نایب رئیس و دبیر فدراسیون، ناصر رسولی رئیس سازمان تیم ملی و شیرازی برگزار شد.

*اولین بازی دوستانه تیم های ملی تفنگ و تپانچه ایران و عمان برگزار شد*

دیدار دوستانه تیم ملی تیراندازی با تفنگ و تپانچه کشورمان با تیم عمان ظهر امروز چهارشنبه در خط 80 میدان تیر آزادی برگزار شد.
در رشته تپانچه 4 نفر از عمان و 4 نفر از ایران به فینال راه یافتند که در پایان فینال سجاد پورحسینی اول ایستاد، محمد رسول عفتی دوم و زینب تومری سوم شد.

در تفنگ بادی بانوان، فاطمه کرم زاده مقام اول و مهدی عباسی فر و فاطمه امینی دوم و سوم شدند. در تفنگ بادی مردان پوریا نوروزیان مقام اول، امیرمحمد نکونام دوم و مقام سوم به مهیار سادات رسید.

تیم ملی تیراندازی عمان برای آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی با 24 تیرانداز وارد ایران شده است که اردوی مشترک با تیراندازان ایرانی در دو بخش تفنگ و تپانچه آغاز شده است. این اردوی مشترک تا 10 شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید