لیگ برتر تیراندازی بانوان برگزاری مسابقات 7 و 5 تفنگ و تپانچه


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909468

مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان هفتم و پنجم تفنگ و تپانچه روز پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 28 آبان ماه و هفته پنجم لیگ برتر بانوان روز جمعه 30 آبان ماه در تاریخ 1398/01/13 برگزار می شود. سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی .

در هفته پنجم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی مازندران برگزار می شود، تیم البرز به مصاف حریفان، آتبین با کرمان، فارس و شهید زین الدین قم به ترتیب به مصاف فولاد هرمزگان و مازندران می روند.

در هفته پنجم برترین های لیگ تفنگ و به میزبانی مقاومت، تیم های دانشگاه آزاد نزاجا، مقاومت با سپاهان، دریاچه ارومیه با برلیان 22 و تیگرا با شهید زین الدین قم دیدار خواهند کرد.

در مسابقات لیگ یک تپانچه و در گروه A که میزبان خفاری و تیگرا است، تیم خراسان رضوی با موسسه ایثار ایلام، شهید لطفی هوا افزا با خفاری و تیم همدان با سمسا گستر مازندران رقابت می کنند.

در گروه B تیم های هیئت هرمزگان و شهرداری فردیس به ترتیب به مصاف تیگرا و هیئت تهران خواهند رفت. کوثر قزوین نیز این هفته تعطیل است.

در هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ که میزبان تیم همدان است، هیلی بوشهر و همدان به مصاف ایثار ایلام و سمساهاگستر مازندران خواهند رفت. همچنین هیئت البرز با حفاری، خراسان رضوی با موجان و فولاد هرمزگان با شهید چمران میبد دیدار خواهند کرد. پاز این هفته در حال استراحت است.

دیدگاهتان را بنویسید