لیگ برتر تیراندازی برگزاری هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895773

هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی با تفنگ و تپانچه روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 28 شهریورماه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی با تفنگ و تپانچه روز جمعه 27 شهریورماه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ بادی مردان به میزبانی باشگاه مقاومت، تیگرا به مصاف سپاهان، باشگاه نیروی زمینی ارتش با تیم ایلام و باشگاه مقاومت استراحت خواهند کرد.

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه که به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار می شود، شهید لطفی خوافزا از سپاه پاسداران به مصاف نوید ایران جوان می رود، نیروی زمینی ارتش به مصاف مقاومت می رود و تیم همدان به مصاف سپاهان می رود.

مسابقات هفته چهارم لیگ تفنگ و تپانچه آقایان روز پنجشنبه 26 شهریورماه برگزار می شود.

هفته چهارم لیگ یک تفنگ میزبان تیم البرز خواهد بود و طبق برنامه تیم های البرز و فولاد هرمزگان به ترتیب به مصاف سپاه شهید لطفی و ارتش شهدا خواهند رفت و شرکت ملی حفاری نیز حریف سمنان خواهد بود.

در هفته چهارم لیگ دسته یک تپانچه در گروه A و به میزبانی البرز، تیم های تیگرا و ققنوس به مصاف البرز، کوثر قزوین و سمنان می روند و شرکت ملی حفاری به ترتیب با شوتزنی ایلام و امید به مصاف این تیم می رود.

در گروه B به میزبانی هیئت خراسان رضوی، تیم های غدیر، تیپ 264 سلماس و هوانیروز شهید لطفی به ترتیب به مصاف بیمارستان بقیة الله، هیئت خراسان رضوی و نیروی زمینی ارتش و هیئت گلستان مقابل شاهین خواهند رفت.

هفته چهارم لیگ برتر و دسته تفنگ و تپانچه آقایان به نام شهید مدافع حرم «جوادالله کرم» نامگذاری شده است. وی در جریان آتش بس 29 اردیبهشت 95 در جریان آتش بس نیروهای تکفیری به خان طومان در جنوب غربی حلب به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید