گچساران به دومین تساوی نفتی ها در دو لیگ فوتبال نرسید/ قدرت اسلامشهر

زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789275

تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل میزبان خود شهید اورکی اسلامشهر به تساوی رضایت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و ورزشگاه شهدای اسلام تهران؛ دو تیم نفت و گاز گچساران و «شهید اورکی» اسلامشهر مقابل هم صف آرایی کردند که با تساوی به پایان رسید.

tn 4554 2 خبر خاکستریگل های این دیدار را رضا نادری از تیم شهید اورکی اسلامشهر و داریوش بخت از نفت گاز گچساران به ثمر رساندند.

اگرچه این دیدار نیز تحت تاثیر شرایط بد زمین قرار گرفت و فرصت یک بازی خوب نفتا را از دست داد، اما تلاش بازیکنان نفت و گاز در نهایت به این تیم شیرین بخشید.

دیدار «مهدی شریفیان» نماینده اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی با «ابوالحسن گلمی» مدیرعامل فوتبال نفت و گاز گچساران در حاشیه این دیدار در ورزشگاه شهدای اسلام شهر بود. تهران.

tn 4554 3 خبر خاکستریتیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم 16 آذرماه در گچساران به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.

به ترتیب تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تیم های سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس، چوکتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلامشهر بم شهرداری، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر و شهدای بابلسر در همین گروه هستند.

4554 1 خبر خاکستریگفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یک برد، دو تساوی، یک باخت و پنج امتیاز در رده هفتم جدول گروه اول این رقابت ها قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید