ژاوی: ما بهتر از رئال بودیم و شایسته پیروزی بودیم

بارسلونا با گل های سرخی روبرتو و فرانک کیسی موفق شد دیدار باخت مقابل رئال را با پیروزی جایگزین کند و گام بلندی به سوی عنوان قهرمانی بردارد. در آن دیدار گل مارکو آسنسیو به دلیل دخالت VAR مردود اعلام شد و در دقیقه 92 فردی موفق شد ورق را برگرداند.

ژاوی در پایان بازی گفت: ما تیم بهتری در زمین بودیم و موقعیت های بیشتری داشتیم. قطعا از این برد خوشحالم. تیم تمام تلاش خود را کرد و پس از سوت پایان، انرژی تمام شد. هم در دفاع و هم در حمله عالی بودیم. برد بسیار مهمی برای ما بود.”

ژاوی ادامه داد: ما بازی را به خوبی کنترل کردیم، اما رئال هم می‌دانست چگونه از پرس خارج شود. گل آسنسیو که مردود اعلام شد با اشتباه ما به ثمر رسید. در مجموع ما بهتر بودیم و شایسته پیروزی بودیم.”

ژاوی در مورد انتخاب هافبک تیمش گفت: تا آخرین لحظه تردید داشتم که آیا سورکی روبرتو و کسه بروند یا نه و در نهایت سورکی از ابتدا بازی کرد. او یک گل زد و هرکس به جای سرحی وارد زمین شد، یک گل هم زد.»

ژاوی در پایان گفت: برد مهمی بود و فاصله به 12 امتیاز رسید اما هنوز کار قهرمانی تمام نشده است و باید در هفته های باقی مانده بازی های خود را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید