از نظر ملکی بهتر از استقلال بودیم/ کمترین حق ما کسب یک امتیاز بود


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808498

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مثل همیشه مقصر باخت هستم اما از این دیدار که از شاگردانم دیدم بسیار امیدوار بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار پس از شکست مقابل استقلال گفت: بازیکنان ما تلاش کردند. مسئولیت باخت مثل همیشه با من است اما با این بازی که از شاگردانم دیدم خیلی امیدوار شدم.
وی در خصوص روند نزولی ذوب آهن در بازی های اخیر گفت: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که دوست دارم ذوب آهن به روزهای خوب گذشته برگردد. وقتی بازیکنان ما درخواست جدایی می کنند نمی توان جلوی آنها را گرفت. بازیکنانی که از ما جدا شدند پیشنهادات قابل توجهی داشتند و نتوانستیم مانع از رفتن آنها شویم. به شما قول می دهم، آینده تیم ما خوب است.
او گفت: بازی زیبایی بود. درست است که گل زده شد، اما هر دو تیم تهاجمی نشان دادند. کمترین حق ما کسب یک امتیاز در این دیدار بود. بعد از اینکه گل زدیم صاحب توپ و زمین شدیم. از طرفی بدشانس و کم تجربه بودیم. مسئولیت شکست با من است. باید تلاش کنیم تا بازیکنان بهتر از فرصت ها استفاده کنند. بازیکنان من را به آینده تیم امیدوار کردند. به استقلال تبریک می گویم و خسته نمی شوم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
تارتاروس با اشاره به اینکه اوضاع برایش در آهن آلات خوب پیش نمی رود و برای فرار از این شرایط باید انجام دهد، گفت: بازی بازیکنان امروز ما را به آینده تیم امیدوار کرد. تغییراتی داشتیم که بازی خوبی را مقابل تیم پیشرو نشان داد. می توانستیم بازی را ببریم. ما از نظر مالکیت بهتر از استقلال بودیم و به تیر افقی و امیدوارم در کل تیممان ضربه زدیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب ستاره در فصل نقل و انتقالات را دارد یا خیر، تصریح کرد: نه تنها ما، بلکه سایر تیم ها هم نتوانستند ستاره جذب کنند. جذب ستاره به بودجه زیادی نیاز دارد. به جز یکی دو تیم، سایر تیم ها در این زمینه موفق نبودند. ما باید با بازیکنان آینده کار کنیم. حضور مدیر عامل جدید ما را به آینده امیدوار می کند. او از تمرینات مرخصی گرفت و علاقه خاصی به ورزش دارد. حضور ایشان باعث دلگرمی ما شد و قطعا با حضور مدیرعامل جدید شرایط خوبی هم در سال جاری و هم در سال های آینده خواهیم داشت.
وی درباره وضعیت مالی باشگاه ذوب آهن و عدم رقابت برای ستاره ها گفت: امسال بودجه ما بسیار محدود است اما بهتر خواهیم شد. بودجه باید تصویب شود. با در دسترس بودن تعطیلات آینده ذوب آهن بسیار بهتر خواهد شد.
تارتاروس در خصوص عملکرد داور در این دیدار گفت: عملکرد او در نتیجه بازی موثر نبود. در یک صحنه کمک داور صحنه آفساید واضحی را اعلام نکرد. در صف ایستاده بودم و فکر می کردم خیلی واضح است. در مجموع کاظمی و همکارانش روز بدی نداشتند و تاثیری در نتیجه نداشتند.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که تیمش در کدام نیمه عملکرد بهتری داشت، گفت: در هر دو نیمه خوب بازی کردیم. او در ابتدای بازی شانس خوبی برای استقلال داشت و در جریان بازی هم در اختیار ما بود. در نیمه دوم برای لحظاتی غافلگیر شدیم و دوباره بازی کردیم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما بدشانس و کم تجربه بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید