تعیین تکلیف اسناد ملکی به مردم، اولین گام در توسعه هر شهر/ شورای حل مشکلات اسناد ملکی به ریاست فرمانداران شهرستان تشکیل شود.

ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794670

دوستی گفت: پروژه های هر شهرستان به صورت هفتگی در قالب برنامه تحول «توسعه انسانی در دل هر مرگی است» رصد می شود و فرمانداران باید در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دولت در استان هرمزگان که با حضور معاونین استاندار و از طریق ویدئو کنفرانس با شهرداران استان هرمزگان برگزار شد، بر لزوم تمرکز مدیران بر پروژه هایی تاکید کرد. افزایش رشد اقتصادی تصریح کرد: در هر شهرستان 10 پروژه بزرگ و موتور باید توسط فرمانداران شناسایی و ارائه شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تمرکز بر محرومیت زدایی و فقرزدایی در استان افزود: مورد توجه جدی قرار گیرد.

دوستی با اشاره به طرح بهبود وضعیت محلات حاشیه نشین و روستاهای کم برخوردار استان گفت: در این راستا 46 محله حاشیه نشین و 130 روستای کم برخوردار در استان و برنامه های ویژه عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است. و درمان خواهند شد.

وی گفت: بهبود وضعیت این حوزه ها باید از طریق رشد اقتصادی انجام شود و با در نظر گرفتن انگیزه های راه اندازی صنایع پیشران و مدیران در این زمینه به طور ویژه به دنبال جذب سرمایه گذاری باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه توسعه هرمزگانی برای تحول (اکوسیستم پیمان) خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه موضوعات و پروژه های شهرستان ها با جلسات هفتگی با مدیران و مدیران پیگیری می شود و تمرکز این طرح برای حل اصلی است. مشکلات شهرستان ها و بر اجرای پروژه های مشخص شده در این طرح نظارت داریم و مدیران باید پاسخگوی پروژه های هر شهرستان باشند.

دوستی به رفع مشکلات اسناد رسمی در اراضی مسکونی و کشاورزی در کل منطقه هرمزگان اشاره کرد و گفت:

وی با بیان اینکه تعریف اعطای اسناد ملکی اولین گام در رشد هر شهرستان است، اضافه کرد: فرمانداران باید در این زمینه از حقوق بشر صیانت کنند و برای حل مشکل سند مالکیت حقوق بشر را رعایت کنند.

استاندار هرمزگان گفت: پیگیری نوسازی ماشین آلات مورد نیاز خدمات شهری و روستایی و بازدید از محلات و دیدار و گفت و گو با مردم از دیگر مواردی است که باید از سوی فرمانداران رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید