اعضای شورای شهر باید مشکلات شهر یاسوج را شناسایی و حل کنند/رضایت مردم در گرو رفع مشکلات است+عکس


ساعت: 22:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889934

شهروندان شهر یاسوج با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد اعضای شورای این شهر خواستار بررسی و رفع مشکلات این شهر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ شهروندان شهر یاسوج توضیحاتی را در خصوص نحوه عملکرد اعضای شورای شهر یاسوج، مشکلات و همچنین درخواست های آنان از مجلس شهری ارائه کردند که مشروح آن در ادامه می آید.

رضا شهروند یاسوجی با بیان اینکه با کار شورای شهر یاسوجی آشنا نیستم اما پیشنهاداتی را مطرح کرد و گفت: برای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان باید مشکلات شهر یاسوجی شناسایی و این مشکلات برطرف شود. با همفکری شورای شهر و شهردار


33b26edd b85c 4c40 bcbd 85ab543c0861 خبر خاکستری

میلاد با بیان اینکه شورای شهر می تواند در عرصه ورزش ورود کند و اقدامات مفیدی از خود به جای بگذارد، اظهار داشت: مشاهده می شود ظرفیت های مناسبی برای رشد ورزش در شهر یاسوج وجود دارد و در این راستا مسئولان شهری و اعضای شورای شهر. باید اقدام کند و لاگین کند و برنامه ریزی کند.


8d8c2f6f d11b 46d5 b68b 2cd2689e9b95 خبر خاکستری

جوان یاسوجی کار شورای شهر یاسوج را مناسب ندانست و گفت: شهر یاسوج و مناطق مختلف مانند بنسنجان آسفالت معابر مناسبی ندارند و این وضعیت باعث گلایه مردم شده است.

وی خواستار توجه و اجرای طرح محوری برای حل مشکلات شهر شد و گفت: زمانی می توان از عملکرد مثبت شورای شهر راضی بود که مطالبات مردم و شهروندان بررسی شود و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنیم. حل شده است.

8c16f33f c832 4b59 8daf 5f920e8bc97c خبر خاکستری

یکی دیگر از شهروندان که خواستار عدم انتشار نام و عکس خود شده بود، گفت: در برخی نقاط شهر موانع و دست اندازهایی وجود دارد که خود به دلیل عدم علامت گذاری و رنگ آمیزی برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می کند و می تواند باعث تصادف شود.

این شهروند از عملکرد اعضای شورای شهر نوشت و تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید در مدت تصدی مسئولیت خود تا پایان دوره با رضایت مردم در شناسایی مشکلات و رفع مشکلات شهر تلاش کنند و کارنامه درخشانی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید