نمره ناکامی شهردار یاسوج از اعضای شورای شهر!


ساعت: 13:07
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894972

نشست هفتگی اعضای شورای شهر یاسوج در حالی برگزار شد که موافقان و مخالفان شهردار پایتخت طبیعی ایران در اجرای پروژه های عمرانی نمره ناکافی به وی دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس هفتاد و چهارمین جلسه شورای ششم شهر یاسوج صبح امروز با حضور 6 نماینده این مجلس آغاز شد.

اکبری با قدردانی از اصحاب رسانه حاضر در جلسه زودتر از اعضای شورا گفت: برای تشویق جوانان با توجه به اینکه یکی از شهروندان یاسوجی موفق به کسب رتبه برتر کنکور شد، پروانه ساخت مسکن بر اساس اسناد شهرسازی صادر شد. با درصد کم عنوان ترفیع به آن داده شد.

در این جلسه این موضوع مطرح شد و کیوان آشنا از احتمال مخالفت به شورای اجرایی خبر داد و گفت: من شخصا با این موضوع موافقم اما احتمال رد وجود دارد.

هدایت امیری با اشاره به این پیشنهاد گفت: انتقاد آقای اکبری عدم ارائه موضوع به شورا است که بهتر بود با همفکری به شورا کمک می شد.

وی با اعلام اینکه با این موضوع موافق است، گفت: با توجه به اینکه تحصیل هزینه دارد، می توانیم بدون امکان امتناع و یا منع قانونی به شما کمک کنیم.

هدایت امیری در ادامه افزود: کارکنان و کارگران پاکبان با توجه به نزدیک شدن به مهرماه نسبت به پرداخت بخشی از معوقات شش ماهه حقوق به این قشر نگران بودند.

در این جلسه با موافقت کلیه اعضا تایید شد که به برنده کنکور خانم حسن زاده پروانه ساختمانی اعطا می شود.

احمدی کیش در این جلسه با بیان اینکه یکی از وظایف شورا قدردانی از قهرمانان و کسانی است که نماد فرهنگی شهرستان می شوند و شهر را به کشور معرفی می کنند، گفت: این فصل از خیرین و قهرمانان ورزشی و علمی تجلیل می شود.

اکبری از تصویب ششمین دوره قبلی شورای شهر یاسوج برای خدمات ویژه اهداکنندگان عضو خبر داد و گفت: مصوب شد آمبولانس به صورت رایگان سر مزار در دسترس باشد.

عطا دانشی در این جلسه با اشاره به اینکه کار پروژه عمرانی با کار خدماتی متفاوت است و پروژه عمرانی قابل قبولی در شهرداری برای توسعه عمران شهر یاسوج وجود ندارد، خاطرنشان کرد:

وی گفت: تهیه جداول و سایر کارها خدماتی است و زمانی که مجوز صادر می شود باید به مردم خدمت رسانی شود.

هدایت اکبری گفت: رسانه ها نیمه پر لیوان را ببینند.

آشنا همچنین گفت: رسانه ها می توانند در جلسات شورای شهر حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید