ناآگاهی اعضای شورای شهر یاسوژ / نمایندگان مجلس شهر یاسوژ فراموش شدند


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818353

اکنون به اعضای شورای شهر یاسوج توصیه می شود حداقل به صورت نمادین در بین مردم حضور داشته باشند تا فراموش نکنند در شهر شورایی وجود دارد و کسانی را انتخاب کرده اند که به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، صفحه توئیتر این رسانه اواخر دی ماه سال گذشته مطلبی را منتشر کرد که مورد انتقاد برخی اعضای شورای شهر یاسوج از جمله رئیس شورا قرار گرفت.

در توییتی که در پایگاه خبری صبح زاگرس منتشر شده، کنایه از انفعال و حضور اعضای شورای شهر یاسوج در محافل وجود دارد که مورد توجه قرار گرفته است.

در متن این توییت آمده است: «پیام، هفت نفر در شهر یاسود ناپدید شدند. اگر آنها را پیدا کردید، آنها را به شهرداری یاسود ببرید و خبرهای خوب را دریافت کنید.

حالا با گذشت چند ماه از این توییت، به نظر می رسد هنوز هیچکس نتوانسته این افراد را پیدا کند، خبری از حضور آنها در محافل و جلسات نیست و مشخص نیست پاسخ آنها به کسانی که آنها را به این سایت می فرستند چیست. پارلمان شهر

اکنون به اعضای شورای شهر یاسوژ توصیه می شود حداقل به صورت نمادین در بین مردم حضور داشته باشند تا فراموش نکنند در این شهر شورایی وجود دارد و افرادی را انتخاب کرده اند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند. و حداقل مردم شما را برای ترم بعدی می فرستند. یاد آوردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید