پس از کشمکش های فراوان ، افتتاح پارلمان یاسوج به پایان رسید / 7 نفر از اعضای شورای شهر سوگند یاد کردند

زمان: 14:18
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776523

با حضور اعضای شورای شهر یاسوج در استان بویراحمد ، مراسم افتتاحیه مجلس یاسوج امروز پس از 10 نشت به آخرین ایستگاه خود رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، صبح امروز با حضور 7 نماینده مجلس یاسوج که 10 جلسه مراسم افتتاحیه را ناکام گذاشته بودند و پس از کش و قوس های فراوان در این جلسه شرکت کردند ، امروز سوگند این نمایندگان مجلس یاسوج به طور رسمی آغاز شد. آثار.

در ابتدای این مراسم فرماندار بویراحمد گفت: شیعه واقعی کسی است که به مردم نیکی کند ، شایسته اعتماد باشد و با مردم با صداقت و رفتار رفتار کند.

احمدی از نماینده ولی فقیه ، استاندار و نماینده بویراحمد برای آغاز کار شورا تشکر کرد و گفت: شورا سعی می کند با تعامل و دوستی خیری را به امور مردم برساند.

وی گفت که حضور افرادی که در انتخابات شوراها شرکت می کنند باید به آنها خدمت کند و اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، ما باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.

وی افزود: در فضایی دوستانه و از طریق تعامل باید از اعتماد مردم دفاع و از آن دفاع کرد.

عطاءالله دانشي در اين ديدار با استقبال از آغاز امام زمان (عج) گفت: شهرهاي استان بيمار و رنج كشيده اند و نياز به نجات و اصلاح دارند زيرا به بودجه و توسعه توجه جدي نمي شود بلكه مهاجرت و حاشيه سازي در استان یک چالش جدی ایجاد شد که برنامه ریزان و مالکان خرد حتی 5 سال برنامه ریزی طولانی مدت را پیش بینی نکرده بودند.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی مشکلات مختلفی را در مناطق حاشیه ای مانند مداوان ایجاد کرده است که نیاز به ساماندهی دارد ، گفت: توزیع نامناسب امکانات مردم را نگران کرده است. دست هم را بگیریم و شهری بسازیم.

وی خرد جمعی را یک ضرورت برای غلبه بر مشکلات می داند و می گوید: «با وجود دستان پشت صحنه ، دلیل سقوط رای مردم دلیلی داشت ، اما ما باید مردم را به ما بسپاریم و به رای و حضور مردم احترام بگذاریم. “بیایید به گونه ای دیگر نشان دهیم ، ورود خدمتگزار حقیر برای تغییر و تحول ضروری است ، و من بر این امر اصرار دارم و از تعجب شهردار و شهردار می خواهم تا با آستانه صبر فراوان با رویکرد جدید به شهر آباد همکاری کنند. سلیقه های مختلف

وی به رد اختلافات و افزایش همدلی به منظور خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: فرصت طلبان می دانند که تراژدی آنها شکست خواهد خورد و در دولت انقلابی افکار آنها جایی برای جولان ندارد.

وی با همدلی ، هم افزایی و انسجام برای توسعه شهر با جدیت و صراحت ادامه می دهد ، وی افزود: از طریق هیئت مدیره و انتخاب شهردار و ساختن شهر مرفه.

هدایت اکبری سپس نامزد ریاست شورا شد که با انتخاب هفت نفر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

فرشید احمدی کیش به عنوان معاون رئیس جمهور معرفی شد که با 7 رای معاون رئیس جمهور شد.

ایمان جاوید سپس برای دبیر شورا کاندیدا شد که وی نیز با هفت رأی انتخاب شد

کیوان آشنا با 7 رای رئیس شورا شد.

هدایت اکبری با تشکر از رسانه ها گفت: “هدف ما شناسایی و خدمت رسانی به تعامل ، برادری و هفت عضو در هفت نقطه شهر است. اگر در گذشته رقیب بودیم ، امروز برای خدمت به مردم دوست هستیم. . “

وی گام تعاملی را برای خدمت به همدلی و انتخاب شهردار برای توسعه شهر برداشت ، ادامه داد: با هماهنگی استان و وزارت کشور باید تلاش کنیم تا به مردم خدمت کنیم.

استاندار با تشکر از اعضای شورا برای حضور در جلسه و همچنین با تشکر از خدمات شورا در گذشته ، گفت: ظرفیت در خدمت مردم است و فضای مقابله تاثیر مثبتی نخواهد داشت.


وی از رأی مردم به عنوان حق مردم یاد کرد و گفت: “اگر قرار بود وضعیت دو عضو دیگر توسط وزارت کشور تعیین شود ، این امر برای حفاظت از رأی مردم بود و تصمیم دیوان اداری در مطابق قانون.. «برای حل مشکلات مردم ، او اقدامات مثبتی را برای خدمت به مردم انجام داد.

بهنام عباس نژاد و کیوان آشنا به عنوان نمایندگان شورای شهر انتخاب شدند.

bd66ada7 0c55 49c4 a96f cda835d5e215 خبر خاکستری

4a691368 4761 4ada 93b6 98151126d4a8 خبر خاکستری

d720e68d d851 4d7c b66c 2379e30e1ac2 خبر خاکستری

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید