در مسابقات کافا به دنبال هماهنگی و کسب تجربه بودیم


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905947

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال دختران ابراز امیدواری کرد که بودجه نونهالان بتواند پشتوانه محکمی برای تیم جوانان در آینده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی ماهینی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات دختران زیر 15 سال کافا در سال 2022 گفت: ابتدا از میزبانی تاجیکستان تشکر می کنم. بچه های من 80 دقیقه در زمین حریف بودند و هر توپی که به سمت دروازه زدند، متأسفانه به جز یک مورد، وارد دروازه تاجیکستان نشد.

وی افزود: پس از استعدادیابی، تنها دو ماه فرصت داشتیم تا این بچه ها را برای حضور در KAF آماده کنیم. در واقع بازی با ازبکستان اولین بازی تدارکاتی برای این بازیکنان محسوب می شد چرا که لیگ نوجوانان پسر و دختر نداریم. بازی های تدارکاتی به ما کمک می کند تا تیم خود را به خوبی آزمایش کنیم و از تکرار اشتباهات جلوگیری کنیم. کسب تجربه مناسب و هماهنگی بهتر اعضای تیم مهمترین هدف ما در این مسابقات بود. آنچه مسلم است این بچه ها می توانند پشتوانه محکمی برای تیم های ملی نوجوانان ما در سال های آینده باشند.

مهینی در پایان گفت: در این مسابقات دو دیدار مقابل تیم های ازبکستان و تاجیکستان داشتیم که با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتیم. این کودکان تازه شروع کرده اند و برای موفقیت باید با برنامه ریزی قدم هایی برداریم تا آنها را در مسیر رشد و تکامل قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید