با جمعی از بازیکنان جوان به تاجیکستان می رویم/ مسابقات کافا به آماده سازی دختران برای فوتبال کمک می کند


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807157

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال بانوان گفت: با ترکیبی از بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات کفا اعزام می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با توجه به برگزاری مسابقات فوتبال کافای 18 ساله، اردوی آماده سازی تیم ملی دختران در این رده سنی از 20 بهمن ماه آغاز می شود. مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال بانوان گفت: برای این مسابقات.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران با بیان اینکه آن طور که برخی مربیان در صحبت های مختلف اعلام کردند ملاک انتخاب بازیکنان برای بازدید از کافه چه بود؟ وی بیان کرد: باید بگویم فرصت بسیار کمی برای حضور در این دوره از مسابقات داریم، همین امر باعث شد تا اردوی انتخابی برگزار نشود و با تلفیقی از نوجوانان و ملی پوشان جوانی که تجربه حضور در مسابقات کافه را دارند به اردو دعوت شوند. .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را داریم، اردوهای انتخابی خود را دوباره آغاز می کنیم و بازیکنان را برای رسیدن به ساختار اصلی تیم در نظر می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران هدف از حضور در مسابقات کافا را کسب تجربه دانست و گفت: در حالی که فکر قهرمانی در این دوره از مسابقات را داریم، هدف اصلی ما حضور در این مسابقات است. بازی های کافا سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و با تفاضل گل بدون باخت نایب قهرمان شدیم، در واقع مسابقات کافا فرصت خوبی برای رقابت و کسب تجربه تیم های آسیای میانه است، باید حداکثر استفاده را داشته باشیم. از تجربیات و ستاد فنی بازیکنان برای شناخت عملکرد تیم ملی برای رسیدن به هدفمان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا.

آزمون ادامه داد: با توجه به اینکه در پست هافبک چپ، دفاع چپ و پست های کلیدی به بازیکنان توانمند و با تجربه نیاز داریم، در تلاش هستیم تا نقاط قوت و ضعف تیم را بسنجیم تا بتوانیم به شرایط خوب و ایده آل دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: کمیسیون جوانان اردوهای استعدادیابی بانوان در رده سنی جوانان را برگزار می کند و بی شک این برنامه کمک زیادی به ما در روند انتخاب بازیکنان مستعد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید