کمتر از 7 روز دیگر بازیکنان ملی پوش را به مسابقات کافا اضافه کردیم/ تیم ملی سرباز می خواهد!


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884577

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیمی که در مسابقات فوتبال کافا شرکت می کند آینده فوتبال بانوان است و آن را رها نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید میرشاد مجدی ضمن تبریک نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات کفا و قدردانی از اعضای کادر فنی این تیم گفت: جا دارد خانم آزمون و همکارانش در تیم ملی و همچنین بازیکنان این تیم نترسید به من بگویید.

وی افزود: اگر یادتان باشد این ترکیب در کمترین زمان ممکن جمع آوری شد و به دلیل تغییرات در کادر فنی در کمتر از 7 روز ملی پوشان را در مسابقات کافه اضافه کردیم. به عنوان فردی که در طول این سال ها از نزدیک نحوه آماده سازی تیم ها را مطالعه کرده ام، معتقدم تیمی که می خواهد در یک تورنمنت قهرمان شود، حداقل به یک اردوی یک ماهه نیاز دارد که بازیکنانش بتوانند در آن آماده شوند و بازی های دوستانه لازم را انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تیم ملی بانوان تا قبل از حضور تعدادی از ملی پوشان در این اردو این فرصت را نداشت که البته از سوی فدراسیون بررسی می شود تا دلایل این غیبت ها مشخص شود. مهم این است که تیم ملی به سربازانی نیاز دارد که جان خود را برای پیراهن و پرچم این کشور بدهند.
وی یادآور شد: تیم ملی به فوتبالیست هایی نیاز دارد که برای خودشان کار نکنند، بلکه تابع تصمیمات کادر فنی باشند. من مسابقات تیم ملی بانوان را تماشا کردم، این تیم بسیار جوان است و برای موفقیت در مسابقات تلاش زیادی کردند، آنهایی که فوتبال بازی می کنند می دانند که تغییر نحوه بازی با یک سری از بازیکنان جوان چقدر سخت است، یک مربی با 7 در روز اردوی تمرینی او می تواند تیمش را برای یک تورنمنت آماده کند. این تیم آینده فوتبال بانوان است، برنامه خوبی برای آنها خواهیم داشت و برای حضور مجدد این تیم تورنمنت هایی در نظر خواهیم گرفت. این تیم باید حفظ شود تا در آینده شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید