رضایان باید به فرم خوب خود برگردد/ بازیکنان تاجیکستان جوان و آینده دار هستند


ساعت: 20:02
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808487

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رامین رضایان بازیکنی است که می تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد و فرم خوب خود را نشان دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. برای ما خیلی خوب است که بتوانیم قبل از دقیقه 8 دو گل بزنیم، اما نباید روی صحنه اینطور گلزنی کنیم. بازی در کل خوب بود. در نیمه دوم موفق شدیم از حریف بپرسیم. نساجی تیمی است که از زمین خودش خیلی خوب بازی می کند و در زمین حریف فضا برای گلزنی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: تا جایی که می توانستیم فضا را از حریف گرفتیم و اجازه ندادیم خیلی به زمین ما نزدیک شوند و بازی کنیم. استراتژی خوبی داشتیم که بچه ها خیلی خوب انجام دادند. بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم، مخصوصاً در نیمه دوم، با وجود وزن یک بازی بسیار خوب، بچه ها خوب کار کردند. آنها تلاش کردند و جنگیدند، با وجود همه سختی هایی که تا به حال متحمل شده اند، توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی پرسپولیس گفت: تک تک بازیکنانی که الان در تیم ما بازی می کنند واقعا غیرت دارند و باعث افتخار همه ما هستند. از تک تک آنها تشکر می کنم و این پیروزی را به همه هواداران خوبمان می دهیم. نیمه دوم آسان نیست زیرا مسابقات پرتنش است و پیگیری آن بسیار دشوار است. باید به خوبی ریکاوری کنیم و از نظر روحی برای دیدارهای بعدی آماده شویم.

گل محمدی درباره ارزیابی رضا مهدوی در دیدار پرسپولیس با نساجی تاکید کرد: مهدوی یکی از داوران خوب فوتبال کشورمان است. در مجموع تیم داوری قضاوت خوبی از خود نشان دادند. با توجه به بازی جنجالی دو تیم صحنه های زیادی وجود داشت و قضاوت در این دیدار سخت بود اما داور عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص بازگشت رامین رضایان به پرسپولیس گفت: رضاییان بازیکنی است که می تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد و فرم خوب خود را نشان دهد. او به دلیل مشکلاتی در قطر حدود یک ماه تا 40 روز از دور رقابت ها دور است و باید خیلی زود خود را آماده کند. او راه بسیار سختی در پیش دارد و باید سخت تلاش کند تا به شرایط خوب بازگردد. ما هیچ تمرینی با رضایان نگذاشته‌ایم که ببینیم او چطور است، اما امیدواریم او خوب باشد. رضایان بازیکن حرفه ای است و قطعا با تمرینات ویژه توانسته شرایط خوب خود را حفظ کند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان تاجیکستانی مقابل نساجی گفت: آنها بازیکنان جوان و آینده داری هستند. می توانیم از هر دو بازیکن تاجیک استفاده کنیم. دیدار مقابل نساج اگرچه سخت و حساس بود اما حنانوف و صفروف عملکرد خوبی در این تیم داشتند. هر چه آنها باتجربه تر باشند، بیشتر می توانند به ما مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید