تاجیکستان تاجیکستان


ساعت: 09:48
منتشر شده در مورخ: 1400/12/27
شناسه خبر: 1816386

مرکز مدیریت راهها گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس جنوب به شمال بین شهرستان تا گچسر و محدوده سیاهبیشه و ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال نشان می دهد.

میخواهید با آن چکار کنید؟ مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور مشخص کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه تردشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر تعدادی از جاده های کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

* رستوران سنگاپور و غذا و داروخانه سرپوشیده

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری تهران در حال حاضر حاضر ترد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین – رشت و محورهای هراز و فیروزکوه نشان می دهد.

مركز مديريت راهها با اشاره به اينكه در حال حاضر ترافيكي در مركز چالوس مسير جنوب به شمال حدفاصل شهرستانك تا گچسر و محدوده سياه بيش هست، از وقوع ترافيكي در آزادراه – شمال جنوب به شمال، محدوده شهرستانك خبر داد.

* تراژدی پادشاه اسرائیل

مخبر در تشریح وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌ها از ترافیک سنجین در آزادراه کرج – کزوین بروز محدوده

* اربنگیل

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در هال بارش باران در برخی از مناطق استان اردبیل انجام شد.

مركز مديريت راه‌ها اضافه كرد: در ديگر جاده‌هاي كشور بارش و مداخلات جوي خاص نداريم.

* انسداد جاده شهداد-نهبندان و محور خرمآباد-پل دختر

مخبر درباره آخرین وضعیت انسداد جاده های کشور شناخته شده است: در حال حاضر حضور اجتماع رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، جمعیت شهداد-نهبندان، محور خرمآباد-پل دختر، جادهسیسخت-پادنا، سروآباد-پاوه مجموعه گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و جاده پونل خلخال،

وی اظهار کرد: همچنین اجتماع وازک – بلده، محور هشتگرد – طالقان، کانون لاسم – ارجمند در استان مازندران، کانون میل نادر – سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جاده دهگلان – حسین آباد در استان کردستان و مرکز ریگان – ایرانشهر تا شما می تواند این کار را انجام دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید