بازیکنان ما آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند / 4 بازیکن ما غایب هستند

زمان: 01:54
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778123

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل فولاد خوزستان اولین و مهمترین دیدار لیگ برای ما و فولاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش باشگاه پرسپولیس ، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر ایران (جام خلیج) گفت: “در ابتدا از هواداران خوبمان تشکر می کنم. در اهواز “آنها ما را دوست داشتند و از ما استقبال خوبی کردند.

وی افزود: دیدار مقابل فولاد یک دیدار لیگ اول برای ما و میزبان است. این بازی مهمترین بازی لیگ است و یک شروع خوب می تواند به تیم ها کمک کند تا شرایط بهتر را با روحیه بهتر و جمع آوری امتیاز دنبال کنند.

گل محمدی گفت: فکر می کنم این مسابقه بازی سختی برای هر دو تیم باشد. پرسپولیس و فولاد در تساوی سختی قرار داشتند اما در هر صورت فکر می کنم بازی خوبی بین دو تیم شاهد باشیم.

وی گفت: فولاد خوزستان به دلیل ثبات خوبی که در یکی دو سال اخیر داشته و امکانات خوبی که در این شهر برای این تیم وجود دارد شرایط خوبی دارد. فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ ما است و جام حذفی را برده است و انگیزه خوبی برای بازی ها دارد.

گل محمدی درباره شرایط پرسپولیس گفت: ما نیز با انگیزه های خود وارد مسابقات می شویم و امیدواریم بتوانیم خوب بازی کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و البته می دانیم که این کار بسیار دشوار است. انشاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بعد از اینکه از عربستان آمدیم سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی ، روحی و جسمی بازیابی کنیم و خدا را شکر آمادگی خوبی داشتیم. بازیکنان ما آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند.

گل محمدی در پایان گفت: ما 4 بازی در بازی فردا یعنی سیامک نعمتی ، علیرضا ابراهیمی ، مهدی مهدیانی و علی شجاعی نداریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید