نان همچنان بی کیفیت است/ شهروندان یاسوجی خواهان کمک قابل توجهی از سوی ناظر بر کیفیت نان هستند

ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789473

شهروندان یاسوجی از عدم ارتقای کیفیت نان با افزایش قیمت گلایه داشتند و خواستار ورود مسئولان و مدیران بازار به کیفیت نان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، نان به عنوان نیروی غالب بر سفره های مردم همچنان در برخی نانوایی ها بی کیفیت است و به همین دلیل وعده های ارتقای کیفیت با افزایش قیمت مواجه نمی شود.

در همین راستا شهروندان یاسوجی با توجه به وضعیت نان، کیفیت، قیمت و همچنین قول هایی مبنی بر ارتقای کیفیت با افزایش قیمت، اظهار داشتند:

یکی از شهروندان یاسوجی گفت که در چند روز گذشته نان خریده و اعضای خانواده اش از کیفیت آن گلایه دارند. وی گفت: من نظارت بر بازار را ندیده ام و پرداخت قیمت نان با افزایش کیفیت همراه نبوده است.

7d7bafff d885 46e7 bf2a db53de16f9b8 خبر خاکستری

یکی دیگر از شهروندان به کیفیت ثابت نان با قیمت های جدید اشاره کرد و گفت: قیمت نان در چند سال اخیر تغییری نکرده است اما در هفته های اخیر شهروندان هزینه بیشتری برای نان پرداخت می کنند و انتظار می رود نظارت ها باعث ارتقای کیفیت و همچنین جلوگیری از تخلفات بیشتر در این زمینه شود. مزرعه نان

وی با اشاره به اینکه سایر افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه کرده اند و انتظارات برای افزایش قیمت ها محقق نشد، گفت: به نظر می رسد به اندازه هر تغییری در کیفیت اقلام مختلف مانند . من نان نمی بینم

640a871a d423 44d1 bd7a 2adea72ddedc خبر خاکستری

وی افزود: 15 نان تافتون به قیمت 5 هزار تن خریداری شد و امروز 20 نان به قیمت 10 هزار تن خریداری می شود اما تغییری در کیفیت و وزن آن ایجاد نشده و نظارتی نیز در این زمینه وجود ندارد.

این شهروند نان را یکی از محصولات پرمصرف در اقشار مختلف جامعه می داند و ادامه می دهد: با روند رو به رشد قیمت نان و همچنین بی کیفیتی پخت، به نظر می رسد مردم در تهیه نان باکیفیت با مشکل مواجه شوند. .

وی افزود: کارگرانی که با حداقل دستمزد و یارانه کم زندگی می کنند، این افزایش قیمت نان تناسبی با یارانه و دستمزد پایین آن ندارد.

می توانید در زیر ویدئو را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید