شکایت شهروندان یاسوجی پس از قطعی های ناخوشایند آب همچنان ادامه دارد


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904677

پایان فصل گرم سال امید را در دل شهروندان زنده کرده است که به زودی قطعی آب برطرف می شود اما آنها شک ندارند که این سیاست در پاییز و زمستان ادامه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ قطعی برنامه های بی آب و بدون آب در مناطق مختلف شهر یاسوج موجب ناامیدی شهروندان شده است. بر اساس اطلاعات دریافتی از مناطق مختلف دومین شهر پرباران کشور، قطعی چند ساعته آب موجب نارضایتی شهروندان شده است.

بر اساس آمار، یاسوج یکی از شهرهای پرآب کشور است، اما در سال‌های اخیر، کمبود بارندگی و فرسودگی شبکه، آن را مانند سایر شهرهای کم آب با وضعیت نابسامانی دست و پنجه نرم کرده است. این وضعیت نه تنها در فصل گرم سال بلکه در فصل پاییز است و زمستان همچنان ادامه دارد و مسئولان آبفای شهرستان هنوز پاسخ قانع کننده ای به این وضعیت نداده اند.

خشکسالی و تنش آبی در سال‌های اخیر را نمی‌توان نادیده گرفت، اما بخش عمده این کمبود را می‌توان به ضعف حکمرانی نسبت داد که مشکلی همیشگی در شهری پرآب مانند یاسوج است.

پایان فصل گرم سال امید را در دل شهروندان زنده کرده است که قطعی آب به زودی به پایان می رسد، اما نمی دانند سیاست سال های گذشته برای ادامه خاموشی ها در فصل پاییز و زمستان همچنان پابرجاست. .

در آخرین مورد شهروندان ساکن در مناطق مرکزی شهر از جمله خیابان سردار جنگل شمالی و جنوبی و خیابان فردوسی از این معضل گلایه داشتند و در رابطه با این رسانه اعلام کردند که در گذشته زمان قطعی آب مشخص بود اما در در این مدت بعضی روزها ساعت 10 صبح و بعضی روزها شاهد توقف آب در ساعت 12 یا حتی 13 شب هستیم و این غافلگیری باعث می شود نتوانیم برای کار خود برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

این رسانه در گذشته اخبار زیادی مبنی بر قطعی آب در مناطق مختلف شهر یاسوج و گلایه شهروندان منتشر کرده بود، اما سیاست آبرسانی شهر مانند گذشته است و تغییری در آن ایجاد نشده است. بنابراین امیدواریم در آینده بیشتر به فکر این دغدغه مهم شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید