قطعی های مکرر آب صدای شهروندان یاسوجی را درآورده است

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780942

شهروندان یاسودی از قطعی مکرر آب در این شهر گلایه کردند و گفتند: قطعی مکرر آب در ساعات مختلف شبانه روز مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ با توجه به بارندگی کم در سال آبی گذشته بسیاری از منابع آب سطحی و زیرزمینی به ویژه در مناطق سردسیر استان به شدت کاهش یافته است.

از سوی دیگر شهرها و روستاهای سردسیر روستاها به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات و همچنین کم بارشی به ویژه برف نسبت به سایر مناطق دارای مشکلات بیشتری هستند.

فرسوده بودن شبکه آبرسانی علاوه بر مشکلات کم آبی و تنش آبی در کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات متعدد آبی را به همراه داشته است که برای تعمیر، مرمت و نوسازی آن نیاز به تامین اعتبار از سوی مسئولان استانی و کشوری است. ، بسیاری از نیازهای آبی استان تامین می شود.

در همین راستا مشکلات قطعی آب معلم 3 شهر یاسوج باعث گلایه شهروندان شد و این شهروندان اظهار داشتند: آب معلم 3 شهر یاسوج از ساعت 12 تا 19 قطع می شود و در ساعت 19 آب برای ساعت 2 بازیابی می شود. روشن می شود، اما دوباره قطع می شود.

این شهروندان با بیان اینکه پیگیری مکرر مسائل آب منجر به قطعی مکرر آب در معلم 3 نشده است، اذعان داشتند: قطعی آب در معلم 3 مکرر بوده و در خیابان های همجوار مانند معلم 2 قطعی آب مشاهده نشده است.

گفتنی است این پایگاه خبری مشکلات آب ساکنان معلم 3 شهر یاسوج را در اخبار مختلف پیگیری کرد اما نه تنها کارکنان آب و فاضلاب بویراحمد پاسخگوی تماس های مکرر با این پایگاه خبری نبودند. همچنین مشکل آب معلم 3 شهر یاسوج حل نشده و شهروندان گلایه مند هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید