اعضای سابق هیئت مدیره استقلال خواهان برنده های اهدایی هستند/ استراماچونی خواهان 2 فصل ترکیبی است


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833752

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: برخی از مردانی که در هیئت مدیره حضور داشتند ابتدا به باشگاه کمک کردند اما اکنون از ما شکایت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید سمیعی، مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا استقلال و پرسپولیس در تعهدات مالی عقب افتاده اند و خسارت آن کجاست، گفت: باشگاهی مثل استقلال که اوایل انقلاب به نامش تغییر نام داد، زیر نظر باشگاه است. تربیت سال ها پس از اعلام وزارت ورزش که نمی تواند بودجه باشگاه را تامین کند.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: باشگاهی که بودجه نداشته باشد هرگز نمی تواند با تیم هایی رقابت کند که خصوصی هستند و بودجه آنها از ابتدای فصل مشخص بوده و به همین دلیل چابکی سایر تیم ها را ندارند. مدیر یک تیم دولتی برای حرکت اقتصادی نیاز به تایید ارگان های مختلف دارد، ده ها میلیون هوادار انتظار دارند این تیم با تیم های صنعتی رقابت کند. مدیرعامل هر کاری برای جلب رضایت هواداران انجام می دهد اما ابزار لازم را ندارد.

سمیعی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این مشکلات می توانست کمتر باشد، به قرارداد با استراماسیونی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال در خصوص قرارداد با استراماسیونی، این قرارداد به گونه ای نوشته شده بود که ایشان مطالبه ای داشتند. دو فصل در یک جا در حالی که می توان این تقاضا را به نصف رساند.«اگر ​​بخواهیم خوش بینانه به این موضوع نگاه کنیم، می گوییم سهل انگاری است، اما خیلی وقت ها این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما موضوع کمبود آموزش است یا مشکل قانونی؟ گفت: نمی دانم این موضوع قانونی است یا نه. تیمی که تمکن مالی نداشته باشد مدت قرارداد را کوتاه می کند تا در صورت عمل نکردن به تعهداتش ضرر کمتری متحمل شود. فردی که مالک تیم است تصمیم می گیرد، اما به استقلال بودجه دولتی وابسته نیست، باشگاه هیچ امتیازی از دولت دریافت نمی کند، مدیر عامل باید مسئولیت جزئیات قرارداد امضا شده را داشته باشد، در حالی که سایر تیم ها این کار را انجام می دهند. این مشکل را نداشته باشد

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به تغییراتی که سال ها پیش در اعضای هیات مدیره این باشگاه ایجاد شد، گفت: زمانی که بودجه قطع شد، وزارت ورزش اعضای هیات مدیره را به دو بخش اقتصادی و ورزشی تقسیم کرد. اعضای اقتصادی کسانی بودند که بودجه را تامین کردند. آقایان باید پول می آوردند، بعد با کمک آنها در رسانه ها معروف شدند، امروز نمی گویم، ولی اکثریت آقایانی که به عنوان سرمایه دار به هیئت مدیره آمدند، بعد شکایت کردند. علیه ما و ارسال نظرات. بعد به عنوان هوادار کمک کردند، به مربی و بازیکن پاداش دادند، حالا از ما شکایت کرده اند و پول را با سود می خواهند.

سمیعی همچنین با اشاره به ردیف بودجه گفت: افرادی از سازمان برنامه به شرکت می آیند و می گویند درآمد شما چقدر است سالانه 80 میلیارد است که بودجه استقلال را 70 میلیارد تومان اعلام کردند. ، اما این مبلغ برای تیم اول است، با این پول باشگاه می تواند مدیریت کند.

وی افزود: در مورد برنامه و بودجه به ما تذکر داده شده، رقابت عادلانه نیست و مشکل داریم. یک عده اول آمدند و گفتند پول قرض می دهند. مثلاً در یک مورد به عنوان کمک مالی وام گرفتند اما وقتی دیدند هیئت مدیره عوض شده، گفتند پول ما چه شده است، تعدادی از اسناد نشان می دهد که مثلا فلان مبلغ به بازیکنی داده شده است. یا مربی خارج از سیستم مالی باشگاه.

سخنگوی باشگاه استقلال در گفتگو با اسپورت و مردم به این نتیجه رسید که این تیم 5 بازیکن خارجی دارد که قراردادهایشان به دقت نوشته شده است تا مشکلی برای آینده ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید