ماموریت ویژه اعضای هیئت مدیره استقلال برای حل مشکل آندره آ استراماچونی

ماموریت ویژه اعضای هیئت مدیره استقلال برای حل مشکل آندره آ استراماچونی

اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر پنجره نقل و انتقالات خود را با تسویه حساب با بازیکنانی چون گابریل پین و هرویه میلیچ باز کرده است، اما با وجود اظهارات اخیر رئیس سازمان خصوصی سازی، مشکل استراماهونی و عدم توافق با این سرمربی همچنان حل نشده است. موجی از نگرانی به اردوی آبی ها رسیده است که در صورت عدم توافق با سرمربی ایتالیایی، تبعات این اتفاق می تواند استقلال را تا حد زیادی با مشکل مواجه کند.

بر همین اساس روز گذشته جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال برگزار شد و طی آن مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم برای حل این مشکل پس از سال ها انجام شود.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص تامین منابع مالی جدید صحبت هایی صورت گرفت که بر این اساس این تصمیم اتخاذ شد، ضمن اینکه در تلاش برای یافتن و مذاکره با برخی منابع مالی، در جلساتی با مدیران بانک شهر، تصمیمات جدید مورد علاقه ایجاد شود با در نظر گرفتن ظرفیت این اسپانسر آبی پوشان باید اقدامات لازم انجام شود.

در این راستا تمامی اعضای هیات مدیره ماموریت ویژه ای برای یافتن و مذاکره با منابع مالی جدید پیدا کرده اند تا همگام با علی فتح الله زاده در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که قرار است کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده استقلال و استراماچونی به درخواست سرمربی ایتالیایی در تاریخ 20 اسفندماه جلسه ای برگزار کند که بر اساس گزارش ها فیفا در این جلسه به باشگاه استقلال مهلت می دهد. دو ماه برای تسویه حساب با استرا این اتفاق افتاد در حالی که احتمالا در این تاریخ پنجره نقل و انتقالات استقلال دوباره بسته خواهد شد.

البته استقلالی ها به دنبال ارز فیفا و AFC هم هستند. این در حالی است که این باشگاه در حال حاضر دوران حساس و نزدیک به بحرانی را سپری می کند و با توجه به اینکه مشخص نیست این درخواست ها چه زمانی منتشر می شود، این باشگاه به عنوان عامل اصلی تامین منابع مالی به این موضوع تکیه نکرده است، اما احتمالا با انتشار آن بسیاری از مشکلات مالی استقلالی ها حل خواهد شد. نکته دیگر در این زمینه این است که اگر روند تسویه حساب با استرا تا قبل از 20 اسفند به خوبی پیش نرود، این احتمال وجود دارد که در این لحظه حساس برای باشگاه ایرانی، مدیرعامل آن باشگاه مذاکره کند و فرصت بیشتری برای تسویه حساب با استراماچونی بگیرد. برو ایتالیا یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: عزت هواداران استقلال بسیار بالاست و اکنون پرونده به مرحله خطرناکی رسیده است و شاید حاج آقا برای حل این موضوع مجبور به سفر به ایتالیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید